میرنظامی گفت: رفع مشکلات امروز کشور که بخشی از آن به دلیل ناکارآمدی و بخش دیگر آن به دلیل تحریم است تنها با تفکر و روحیه بسیجی امکان‌پذیر است و باید الگو و نسخه شفابخش بسیج در همه مدیریت ها و ارکان‌ کشور حاکم شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۶۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۹

وحید میرنظامی رییس شورای شهر اراک در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت:  هرکجا اخلاص، جهاد، ایثار و شهادت باشد بسیج در آنجا حضور دارد و بسیج در گمنامی و بی ادعا در صحنه های مختلف نقش آفرین است.

وی افزود: رفع مشکلات امروز کشور که بخشی از آن به دلیل ناکارآمدی و بخش دیگر آن به دلیل تحریم است تنها با تفکر و روحیه بسیجی امکان‌پذیر است و باید الگو و نسخه شفابخش بسیج در همه مدیریت ها و ارکان‌ کشور حاکم شود.
 
رییس شورای شهر اراک اظهار کرد: پیامبراکرم اسلام(ص) به عنوان بسیجی همواره در دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت به مردم پیشقدم بوده و امروز تنها راه حل مشکلات تکیه کردن به فرهنگ و روحیه بسیجی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: رمز موفقیت در کشور تنها نقش آفرینی در مسیر بسیج است چراکه بسیج بدون تعلقات دنیایی و منافع شخصی در صحنه حضور دارد و لذا باید تفکر و فرهنگ بسیجی در سایر بخش های جامعه حاکم شود.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات