حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه بسیج شکوه خدمت به مردم است،گفت: بسیجی سرتاپا عاشق ولایت و مردم است و در راستای اعتلای نظام اسلامی مخلصانه و مجاهدانه نقش آفرینی می کند و برای تعالی و تحق اهداف و آموزه های دین اسلام همه توان خود را پای کار می آورد.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۶۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج تنها یک سازمان و متعلق به قشر خاصی نیست بلکه بسیج‌ فراگیر و از همه  اقشار در آن وجود دارد و بسیج متعلق به  ملت ایران است.

وی افزود: بسیج محدود به چارچوب خاصی نیست بلکه بسیج همه جا و در همه عرصه ها حضور فعال دارد و هرکجایی که کشور احساس خلاء کند بسیج با قوت حضور پیدا می کند و منشا خیرات و برکات فراوانی خواهد شد.
 
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس اظهار کرد: مردمی بودن بسیج موجب شده بسیج در میدان ها و مقاعع مختلف انقلاب در صحنه باشد و بسیج پیشرو برای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی است.
 
وی بیان کرد: بسیج در حوزه سازندگی، دفاع از ارزش های اسلامی، خدمت به مردم در بخش های مختلف عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته و بسیجی به معنای واقعی مرد میدان است.
 
سلیمی ادامه داد: بسیجی حاشیه نمی رود و هیچگاه بسیجی تماشاچی نیست بلکه در میدان نقش آفرین است و دلیل آن این است که بسیج از بطن مردم است.
 
وی اضافه کرد: بسیج از خود مردم است و با مردم‌ نقش آفرینی می کند و بسیج برای خدمت زمان و مکان‌ نمی شناسد و در هر مکان و زمانی حضور پیدا می کند.
 
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه بسیجی بصیرت دارد و زمان شناس است،گفت: بسیجی موقعیت ها را به خوبی درک می کند و بسیجی چشم‌انداز بلند مدت و کوتاه مدت برای رسیدن به اهداف دارد و دلیل آن برنامه محور بودن بسیج است.
 
وی تأکید کرد: بسیج در قید و بند مادیات و امورات اداری نیست و حرکت بسیجی توقف ناپذیر است و بسیج با معنویت توانسته در همه میدان ها نقش آفرینی کند.
 
سلیمی با بیان اینکه بسیج شکوه خدمت به مردم است،گفت: بسیجی سرتاپا عاشق ولایت و مردم است و در راستای اعتلای نظام اسلامی مخلصانه و مجاهدانه نقش آفرینی می کند و برای تعالی و تحق اهداف و آموزه های دین اسلام همه توان خود را پای کار می آورد.
 
وی تأکید کرد: بسیجی هیچگاه خسته نمی شود و نه ملامت برخی از افراد بسیجی را خسته نمی کند و نه چاپلوسی عده ای دیگر بسیجی را فریب می دهد و بسیج افق های دور را می بیند و بسیج هیچ گاه در فریب های دشمنان گرفتار نشده است.   
 
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خاطر نشان کرد: بسیج امروز در صحنه های مختلف نقش آفرین است و در گمنامی برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی تلاش می کنند و بسیجی خستگی را خسته کردند و بسیج خستگی ناپذیر است.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات