فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان که از سرمایه‌های اصلی نظام انقلاب اسلامی هستند، باید به صورت مستمر باید انجام شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۰۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

سرهنگ حمید کمالی در نخستین روز از هفته بسیج به همراه حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی رمش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه بندرخمیر در دیدار با خانواده شهیدان والامقام «حسین لشتغانی پور و محمد صابری» افزود: باید از نزدیک با مشکلات خانواده‌های شهدا آشنا شده و  تلاش کنیم مسائل خانواده های شهدا حل شود چرا که دشمن سرمایه‌گذاری بسیار زیادی برای گرفتن روحیه ایثار و شهادت از جوانان کشور انجام داده است.
وی دراین دیدار ضمن تکریم و تجلیل از خانواده گرانقدر شهیدان بیان داشت: شهدا افتخار بزرگ نظام اسلامی هستند و ما وظیفه داریم با پیروی از آرمان ها و اهداف مقدس آنان، ادامه دهنده واقعی راه این عزیزان باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر بر ضرورت یادآوری رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها شهیدان به نسل جوان تاکیدداشت و گفت: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد پروردگار محفوظ خواهد بود و امیدواریم ما رهروان صدیقی برای شهدا باشیم.
سرهنگ کمالی با بیان اینکه همه وظیفه داریم به عهد خود بر تداوم راهشان در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند باشیم، تصریح کرد: شهیدان با ایستادگی خود این نظام مقدس را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با ایثار جان، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند

ارسال نظرات