ساری-فرمانده سپاه رامسر تحقق گام دوم انقلاب را مهم‌ترین هدف بسیج دانست.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۰۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

تحقق گام دوم انقلاب مهم‌ترین هدف بسیج /بزرگداشت هفته بسیج در رامسر با اجرای 420 برنامه

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه در نشست خبری بمناسبت هفته بسیج ضمن تبریک این هفته گفت: مقام معظم رهبری در برنامه‌ای که دوستان ما محضر ایشان رسیدند فرمودند بسیج پاره تن مردم بوده و این یکی از افتخاراتی که نصیب بسیج شده تا با تکریم از تلاش و مجاهدت آن‌ها از رشادت‌های آنان تقدیر شود.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه تفکر بسیجی شتابنده و پیش برنده اهداف انقلاب اسلامی است تصریح کرد: ارزش و اهمیت فعالیت‌های جهادی بسیج در روایات متعدد یاد شده است و یکی از ویژگی‌های مهم یاران انقلاب مصداق آیات قرآنی است.

تحقق گام دوم انقلاب مهم‌ترین هدف بسیج /بزرگداشت هفته بسیج در رامسر با اجرای 420 برنامه
سرهنگ خمیسه  افزود: از دوران دفاع مقدس و شروع جنگ تحمیلی بسیج با مبارزه با دشمنان در عرصه‌های مختلف حضور مقتدرانه داشت و یکی از ویژگی‌هایی که در آن دوران کمک کرد فعال بودن، چابک بودن و با نشاط بودن بسیجیان بود.

فرمانده سپاه رامسر ادامه داد: سرعت عمل داشتن از ویژگی‌های نیرو‌های انقلابی و برجسته است و در عرصه‌های دفاعی و علمی برترین قدرت جهانی هستیم.

سرهنگ خمسیه  اضافه کرد: در شرایط سخت و زمان تغییر انقلاب بسیج نقش آفرینی کرد و در مقابل کشور عراق که ۶۰ کشور او را حمایت می‌کردند بسیجیان بموقع و با سرعت عمل کردند تا شروع کار را بخوبی پیش ببرند.

فرمانده سپاه رامسر تاکید کرد: مومن انقلابی از غفلت دشمن نهایت استفاده را کرده و در وسط میدان نقش آفرینی میکند و بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اسلام زنده بماند.

به گفته سرهنگ خمسیه حضور میدانی با روحیه انقلابی ملت شریف و غرور آفرین در عرصه‌های مختلف از بصیرت، اخلاص و وسط میدان بودن بسیجیان و ملت شریف مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.

سرهنگ خمسیه خاطر نشان کرد: خیلی‌ها تصور میکردند پس از دوران دفاع مقدس نیازی به بسیج نیست، اما دور اندیشی حضرت امام برای حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی سبب شد شاهد میدان داری نیرو‌های انقلابی و بسیج در عرصه‌های مختلف باشیم.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه با تصریح بر اینکه بسیجیان در برابر تهدید‌های سخت و توطئه‌ها و دسیسه‌ها ایستادگی کردند و برای حفظ و صیانت از ارزش‌ها جانانه پای میدان آمدند،  افزود: بسیج سیر تکاملی را طی کرد و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس سند بالا دستی و فرمایشات مقام معظم رهبری ماموریت‌های بسیج تعریف خواهد شد.

سرهنگ خمسیه ادامه داد: نقش پر رنگ مردم در عرصه‌های مختلف بیشتر است، چون رکن اصلی انقلاب بودند و برای پیاده سازی آرمان‌های انقلاب با رویکرد مردم سالاری اسلامی به میدان آمدند.

فرمانده سپاه رامسر با تاکید بر اینکه بسیج مرز جغرافیایی ندارد و از آن عبور کرده و در خیلی کشور‌های دنیا از بسیج استفاده می‌کنند و برای رسیدن به استقلال و آزادی نیاز به ایستادگی دارند و باید تلاش کنیم تفکر بسیج به جامعیت برسد، گفت: بسیج نهاد مقدس مولود انقلاب و شجره طیبه است و انقلاب اسلامی در ادامه حرکت انبیا برای پیاده سازی اهداف انقلاب شکل گرفته و بسیج با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اتحاد برای پیشبرد اهداف انقلاب در گام دوم با سند اساسی و راهبردی در ادامه مسیر را طی کنیم.

تحقق گام دوم انقلاب مهم‌ترین هدف بسیج /بزرگداشت هفته بسیج در رامسر با اجرای 420 برنامه
فرمانده سپاه رامسر اضافه کرد: نقش بسیج در پیش روندگی و حرکت جمعی در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بسیج بی نظیر بود و در هفته بسیج نقش رسانه‌ها در هویت بخشی اهداف بسیج موثر است و باید از نقش اساسی رسانه و فضای مجازی و از ظرفیت‌های رسانه‌ای بدرستی استفاده شود

فرمانده سپاه رامسر در ادامه سخنان خود گفت: افسران جنگ نرم و نیرو‌های فعال فضای مجازی مسیر رشد و تفکرات انقلابی را بدرستی هدایت کنند تا راه نفوذ دشمن بسته شود.

تحقق گام دوم انقلاب مهم‌ترین هدف بسیج /بزرگداشت هفته بسیج در رامسر با اجرای 420 برنامه
فرمانده سپاه رامسر در پایان سخنان خود از برگزاری ۷۲ عنوان و ۴۲۰ برنامه در هفته بسیج شهرستان  هم خبرداد و گفت: رویکرد اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به گفتمان انقلاب، تولید، اصلاح الگوی مصرف، مصرف داخلی، کارخانه ها، تولیدی‌ها و حمایت از کار آفرینان ماموریت مهم بسیج است.

سرهنگ خمسیه یادآور شد: کار‌های بسیج با پشتوانه علمی و پژوهشی انجام می شود و با دستاورد‌های بسیج در سطح شهرستان نخبگان بزرگی در عرصه‌های مختلف داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها