به همت جوانان بسیجی حوزه مقاومت مالک اشتر ناحیه ویژه مقاومت سپاه زاهدان یادواره شهید آبروی محله تیمور مرداقلی اولین شهید انقلاب اسلامی دراستان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۱۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر ناحیه مقاومت ویژه سپاه زاهدان گفت: یادواره شهید آبروی محله تیمور مرداقلی اولین شهید انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان با حضور جمع کثیری از علماء، فرماندهان، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان و شهرستان زاهدان و با همت جوانان بسیجی حوزه مقاومت مالک اشتر در زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار قویدل حیدری افزود : در این مراسم سخنران در خصوص نقش و جایگاه بسیج و خدمات رسانی ارزشمند بسیجیان به مردم و هفته بسیج و نیز ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و اینکه شهدا از همه چیز خود گذشتند و جان خود را برای این انقلاب فدا نمودند، به ایراد سخن پرداخت و افزود: شهدا وظیفه خود را نسبت به انقلاب ادا نمودند حال آنها به ما نیازی ندارند این ما هستیم که به انها نیازمند هستیم.

گفتنی است که شهید گرانقدر تیمور مرادقلی نخستین شهید معلم انقلاب سیستان و بلوچستان که جنس رفتارش بوی فرهنگ می داد و اکنون نیز برای مردمان این دیار تداعی کننده انقلاب است، در بهمن ماه سال ۵۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

ارسال نظرات