بسیج شجره طیبه‌ای که خدمت به مردم را اولویت خود قرار داده است

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با محوریت خدمت به مردم بوده و در این راستا هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن مردم» آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۹۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار قدرت الله کریمیان  با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج امسال با محوریت خدمتگزاری بدون منت به مردم و شعار"بسیج پاره تن مردم" به اجرا در آمده است.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ‌در این هفته که به نام بسیج و بسیجی است خدمات و ایثارگری‌های بسیجیان در صحنه‌های مختلف بازگو و تلاش خواهد شد تا این هفته علاوه بر بازگویی خدمات به تبیین ظرفیت‌ها، دستاورد‌ها و خدمات 42ساله بسیج نیز اقدام شود.

کریمیان تلاش بسیج در استان ایلام برای خدمت به مردم منحصر به فرد عنوان کرد و یادآورشد: مشارکت بسیجیان در تمام عرصه‌های مختلف از مهار، کنترل و پیشگیری از حوادث طبیعی تا اجرای طرح شهید سلیمانی در مهار، پیشگیری و واکسیناسیون بیماری کرونا و کمک به محرومان  بوده که تمام برنامه‌ها با محوریت مردم و برای مردم بوده است.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: خدمات رسانی 100 گروه جهادی، اجرای 6 هزار برنامه متنوع در ابعاد مختلف اعم از عمرانی، معیشتی، کمک مومنانه و فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان ایلام خواهد بود که با نگاه مردمی و محوریت مردم به اجرا در می‌آیند.

وی 973 رده بسیجی در سطح استان ایلام را ظرفیت عظیم و قابل بیانی است که می‌تواند در توسعه استان ایلام نقش آفرین باشد  و گفت: تمامی رده‌ها در زدون چهره فقر و محرومیت در استان ایلام نثش آفرین و موثر بوده که خدمات بسیج سازندگی نمونه این خدمات در محرومیت زدایی و اقدامات عمرانی در استان ایلام است.

توسعه مراکز واکسیناسیون تجمیعی، تجلیل از نیروهای بسیجی و تجدید میثاق با شهدا، پویش نصب عکس شهدا در مساجد و محلات، تجلیل از نخبگان‌، اهداءجهیزیه برای زوج‌های نیازمند و... از سایر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود که در استان ایلام اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات