جلسه کمیته فضاسازی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام با حضور سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع)، تولیده مدیر کل بنیاد شهید استان، فولادی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و اعضای شورای شهر ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۹۲۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه کمیته فضاسازی کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام با حضور سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع)، تولیده مدیر کل بنیاد شهید استان، فولادی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و اعضای شورای شهر ایلام برگزار شد.

در این جلسه سردار کریمیان گفت: آن چیزی که در کنگره ها دنبال می شود احیای خاطرات رزمندگان و بازسازی فضای معنوی دوران دفاع مقدس در جامعه است و اگر نگاه کنیم در حقیقت دفاع مقدس یک دانشگاه تمام عیار و یک نعمت بسیار بزرگ برای مردم ما است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان اظهار کرد: در شرایط فعلی گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است چراکه یکی از مهمترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و جامعه ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد کمیته فضاسازی کنگره شهدای استان ایلام افزود:اقدامات قابل توجهی برای فضاسازی كنگره ملی سه هزار شهيد استان ایلام اندیشیده شده و اميدواريم در فرصت باقی مانده ضعف های موجود در بخش های تبلیغی و محیطی و نصب اِلِمان ها مرتفع شود.

سردار کریمیان افزود: امیدواریم شهرداری ایلام به عنوان رئیس این کمیته، کمبودهای موجود را سریعا برطرف و فضای تبلیغی خوبی را در سطح شهر ایلام مشاهده کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه تصریح کرد: به لطف خون شهدا انسجام، وحدت و همدلی خاصی ميان مسئولان استان برای برگزاری اين كنگره به وجود آمده است و هر روز شاهد افزايش اين انسجام و همدلی هستيم.

بهادری رئیس شورای اسلامی شهر ایلام هم در این جلسه گفت: همه تلاش ما برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره است و به هرآنچه وظیفه داریم عمل خواهیم کرد.

وی افزود: برای برگزاری کنگره، شهرداری ایلام آمادگی لازم را دارد و ان شاالله در کنار هم بتوانیم در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

بهادری تاکید کرد: با وجود نقص هایی که در کمیته فضاسازی وجود دارد اما با تمام توان در صدد هستیم تا کمبود ها را جبران و فضاسازی مناسبی در سطح شهر صورت بگیرد.

ارسال نظرات