جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان :
زنجان -جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بيان اينكه بسيج فراجناحي است، گفت : نگاه بسیج فارغ از مسائل سياسي است .
کد خبر: ۹۳۹۱۹۱۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سرهنگ ابوالفضل طهماسبي در هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری که به مناسبت هفته بسیج در سالن همایش جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد، اظهار داشت :برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته بسیج در عرصه های اجتماعی، علمی، فرهنگی، ورزشی، دفاعی، امنیتی، گروهای جهادی و  بسیج مساجد و محلات برگزار می‌شود. 

 

نگاه بسیج فارغ از مسائل سياسي است

 

وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص  بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد :اولین موضوعی که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر آن تاکید دارند علم است و ایشان فرمودند لحظه ای در دفاع از جامعه علمی و نخبگان کشور کوتاه نمی‌آیم.



وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر موضوع علم تاکید بسیاری دارند، بیان کرد :  بسیج به منویات مقام معظم (مدظله العالی)  لبیک گفته و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب  سند راهبردی 10 ساله تهیه کرده است. 



سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه بسیج فارغ از مسائل سیاسی می باشد، بیان کرد : حوزه‌های بسیج بر روی همه اقشار باز است و بسیج  هرجا نیاز بوده  وارد عمل شده و خدمات رساني مي كند.



جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به برنامه های برگزار شده توسط سازمان بسیج، عنوان کرد :برگزاری اردوهای علمی و آموزشی از صنایع استانی  ، برگزاری کلاس های تقویتی و کنکوری در سطح 22 پایگاه علمی، برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارتی در رشته های مختلف، حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از طرحهای اولیه راه اندازی مرکز رشد شهدای خدابنده و مرکز رشد صائب سپاه انصارالمهدی (عج)، همکاری و هم افزایی و انعقاد تفاهمنامه پروژه های آموزشی و علمی، تشکیل و راه‌اندازی بیش 100 هسته دانشی و توانمند ساز در سطح پایگاههای مقاومت بسیج، برگزاری جهادگران علم و فناوری  و شرکت در جشنواره علم و جهادگران فناوری کشوری و کسب رتبه اول، تشکیل هسته های مسئله یاب جهت احصاء آسیب های مختلف شهری از جمله برنامه‌های برگزار شده می باشد.

ارسال نظرات