همزمان با هفته بسیج؛

دیدار با خانواده شهید همتی در لردگان

همزمان با هفته بسیج فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لردگان با خانواده معظم شهید ظفر همتی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۵۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار که فرماندهی و بعضی از شورای فرماندهی پاه ناحیه حضور داشتند مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لردگان با تبریک هفته بسیج و تشکر از مهمان نوازی خانواده معظم شهید ظفر همتی گفت : شهدا انسان های گزینش شده ای بودند که به خوبی توانستند در مسیر الهی حرکت کنند و مزد تلاش های خود را با یک مرگ تاجرانه یعنی شهادت از خداوند سبحان بگیرند .

حجت الاسلام مرتضی رشیدی افزود: با قدردانی از زحمات خانواده معظم شهید برای تربیت چنین فرزندانی گفت: خانواده های شهدا با اینکه فرزندان خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی هدیه کردند بعد از شهادت عزیزان خود مسیر زینب کبری سلام الله علیها هت گونه ای را انتخاب کردند و در برابر خواسته های دنیایی مقاومت و تنها رضای الهی را در زندگی روزمره خود در نظر دارند.

در ادامه این دیدار صمیمی مادر شهید همتی به بیان خاطرات و مراسم بعدا از شهادت فرزندش اشاره کرد و گفت : فرزند من متعلق به من نبود بلکه متعلق به اسلام بود و جان خود رادر راه احیای دین خدا داد .

گفتنی است: شهید ظفر همتی فرزند صفدر در سال 1345 در روستای خنگ از بخش فلارد لردگان متولد شدند و بعدازبه عضویت در آمدن درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور درجبهه های حق علیه باطل در پنجم دی ماه 1363 در پاسگاه زید در سن 18 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار