خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج 60 بسته معیشتی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) تهیه و در بین نیازمندان محله توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۲۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با آغاز هفته بسیج 60 بسته معیشتی به وسیله گروه جهادی پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان سرخه تهیه و بین خانواده های نیازمند محله توزیع شد.

در حاشیه این اقدام مومنانه زهرا ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پایگاه های مقاومت بسیج به دستور مقام معظم رهبری در همان روزهای آغازین شیوع کرونا در میدان عمل، اقدام به انجام کمک های مومنانه در جهت توجه به اقشار محروم جامعه کردند و در همین راستا این پایگاه به مناسبت هفته بسیج 60 بسته معیشتی با یاری خیرین و همکاری گروه های جهادی تهیه و در بین نیازمندان در محله توزیع کرد.

او افزود: حضور بسیج در میدان‌های مختلف انقلاب باعث توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران و مهمتر از آن شکست دشمنان در رسیدن به اهداف و توطئه‌های شوم دشنان شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در ادامه اضافه کرد: این بسته ها شامل برنج، میوه، لوازم التحریر و موارد دیگر بود و باتوجه به شناسایی های انجام شده با حفظ شان و منزلت خانواده ها توزیع شد.

ادهم خاطرنشان کرد: پیش از این نیز کمک های مومنانه به همت این پایگاه در قالب طرح های مختلف چون توزیع غذای گرم، توزیع افطاری، بسته های معیشتی و موارد دیگر انجام گرفته است و ان شاءالله با یاری خداوند ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها