خبرهای داغ:

کارگاه فرزند پروری در روستا لاسجرد برگزار شد

همزمان با هفته بسیج کارگاه فرزند پروری ویژه مادران با هدف آشنایی مادران بسیجی با اصول پرورش فرزندان به همت پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۳۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج کارگاه فرزند پروری با حضور سیده نرگس نبوی کارشناس ارشد  روانشناسی به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد شهرستان سرخه در کتابخانه شهید شهروی این روستا برگزار شد.

در این جلسه به اینکه چون والدین تاثیر به سزایی بر زندگی فرزندان خود می‌گذارند. بنابراین اگر قصد دارند به تقویت مهارت‌های فرزند پروری خود بپردازند، همواره به یاد داشته باشند که کودکان در هر زمینه‌ای مانند شما عمل می کنند و از الگوی رفتاری آن ها تبعیت می‌کنند. بنابراین این که چه می‌گویند مهم نیست. مهم این است که چگونه عمل می‌کنند. مورد توجه قرار گرفت.

همچنین اشاره به اینکه هر چند نقش پدر و مادر در فرزند پروری بسیار پررنگ است. اما والدین تنها افراد تاثیرگذار زندگی کودکشان نیستند. به ویژه پس از ورود کودکان به مدرسه و شروع به تعامل با کل دنیا، تعداد این تاثیرگذاران رفته رفته بیش‌تر می‌شود. بنابراین شکل گیری شخصیت کودک در سال‌های اول زندگی او اهمیت زیادی در آینده او و تاثیرپذیری او از جامعه خواهد داشت. از دیگر اصول مطرحه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها