به مناسبت هفته مبارک بسیج یادواره شهید آبروی محله در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید صفقلی شاه حسینی در روستای کلگچی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۷۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه ناحیه لردگان با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدا گفت:  این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام می شود تا با شناخت شهدا ادامه دهنده راه  آنها باشیم.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی افزود: شهدا بعد از شهادت خود هم، با ایجاد فضایی معنویی، یادآور مسئولیت های سنگین در جامعه هستند.

فرمانده سپاه لردگان با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا، کمترین ادای حقی است که ما به شهدا داریم، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا، صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می کند تا به مسئولیت هایمان در قبال کشور و انقلابمان هوشیارتر عمل کنیم.

وی بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

یادواره شهید صفقلی شاه حسینی با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان «آبروی محله» با حضور  فرماندهی سپاه شهرستان لردگان، اهالی روستای کلگچی، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس در مقابل خانه این شهید بزرگوار  در روستای کلگچی شهرستان لردگان برگزار شد.

لازم به ذکر است: شهید صفقلی شاه حسینی فرزند  سلطان مراد متولد ۱۳۴۶ در سن ۱۷سالگی در  جزیره مجنون به فیض شهادت نایل آمد.

ارسال نظرات