درسومین روز از هفته مبارک بسیج، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه بن و موسسه خیریه علی بن ابیطالب علیه السلام وردنجان در سالن ورزشی شهدای گمنام این شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۸۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در مراسم  افتتاحیه این نمایشگاه که باحضور امام جمعه وردنجان، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان بن و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی برگزارشد انواع محصولات مورد نیاز مردم درغالب غرفه های مختلف آماده خدمات رسانی به مردم شدند.

در این مراسم امام جمعه وردنجان با تبریک هفته مبارک بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: راه حل بسیاری ازمشکلات اقتصادی کشور توجه جدی به بحث اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام علی محمدی با تجلیل از فعالیت های ارزشمند سپاه ناحیه و موسسه خیریه وردنجان افزود: این حرکت  ارزشمند  با استقبال خوب مردم روبرو  و مردم قدردان زحمات برپاکنندگان این گونه نمایشگاه‌ها خواهند بود

این نمایشگاه که همزمان با هفته مبارک بسیج افتتاح شد تا دهم آذر ماه همه روزه ازساعت 16 الی20 فعال و آماده ارائه ی خدمت به  عموم مردم عزیز می باشد.

ارسال نظرات