رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد:

ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار، نسخه قدرتمند پیروزی و عبور از بحران‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت:به واسطه ترویج فرهنگ مقاومت امروز گفتمان انقلاب در همه مناطق گسترش پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۳۹۳۳۴۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد بمناسبت هفته بسیج در جمع سربازان، بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج گناباد، گفت: به واسطه ترویج فرهنگ مقاومت امروز گفتمان انقلاب در همه مناطق گسترش پیدا کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد، گفت: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه ایثار، ایستادگی و امنیت ملی یک کشور را حفظ می‌کند و مهمترین راه پیروزی است.

دبیر گروه جهادی گناباد با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی بسیجیان مقاومت همراه با ایمان در مسیر اهداف عالیه انقلاب اسلامی است اظهارداشت: الگوگیری از ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس باعث ثبات قدم در مسیر انقلاب میشود.

وی گفت: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه ایثار ایستادگی و امنیت ملی یک کشور را حفظ می‌کند و همچنین نشر آن می‌تواند نسلی شجاع و ایثارگر تربیت کند تا مانند شهدا در میدان جهاد علمی نیز نقش آفرینی کنند.

فاطمی، افزود : ایستادگی‌های ملت‏ در برابر دشمن بر اساس تجهیزات نظامی و طرح‏ های استراتژیک، ایستادگی و ملی‏‌گرایی با موضوع تکیه بر آموزه‏‌های دینی و اسلامی، بیداری جمهوری اسلامی ایران و مقاومت آن در برابر بیش از ۳۰ کشور جنگ ‌افروز در منطقه، تقویت وحدت و اتحاد ملی، مقاومتی که انقلاب اسلامی را جهانی ساخت و توانست داعش و گروه‌های تکفیری را از پای در بیاورد از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی در پایان اظهار کرد : امروز تقابل تفکر غرب و جمهوری اسلامی به مرحله فینال رسیده است، لذا با تمام توان وارد صحنه شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها