دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نورسپاه و بسیج کشور:
دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نورسپاه و بسیج کشو ر با اشاره به حماسه آفرینی‌های سردارشهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد:مکتب سلیمانی برگرفته از ولایت مداری حاج قاسم است.
کد خبر: ۹۳۹۳۳۴۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش بزرگ بررسی نقش شهیدحاج قاسم سلیمانی درجهانی شدن بسیج با حضور سردار عباس مطهری دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نورسپاه و بسیج کشور در روستای اطرب شهرستان نکا برگزار شد.

سردار مطهری در این همایش گفت:بسیج مقدس‌ترین نهاد انقلاب ازمخلص‌ترین انسان‌ها تشکیل شد و امروز پس از سال‌ها افتخار آفرینی در ۸ سال دفاع مقدس دردفاع ازکیان اسلامی درکنار دیگر نیرو‌های مردمی و مسلح کارنامه زرینی وپرافتخاری را دارد.

دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نورسپاه و بسیج کشو ر با اشاره به حماسه آفرینی‌های سردارحاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد:مهمترین ویژه گی سردار سلیمانی که امروز بعنوان مکتب سلیمانی مطرح شده است ولایت مداری اوست که در جبهه مقاومت بعنوان الگوی عملی و رفتاری او بسیج ولایت مدار در دیگراقصی نقاط جهان هم شکل گرفت.

سردار مطهری ادامه داد: یکی از موفقیت‌های حاج قاسم نگاهش به الگو‌های عملی و رفتاری ائمه و ولایت فقیه بود و با بهرمند‌ی از سیره شهداروحیه مردمی بودن بسیج را نهادینه کردو توانست بسیج را جهانی کند.

دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نورسپاه و بسیج کشور یادآور شد: وعده نصرت الهی است از آنجایی که منطق بسیج تبدیل تهدید به فرصت است نباید گذاشت دشمن به اهدافش برسد.

سردار مطهری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بدنبال حکمرانی فضای مجازی است و بسیج باید با الهام از الگوی رفتاری عملی در سایه سار مکتب سردار سلیمانی با استفاده از فن آوری‌های روز در فضای مجازی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها