سردار مسلمی، با تصریح بر اینکه جهادگران بسیجی مکتب ساز هستند، گفت: منظور از مکتب همان مکتب حاج قاسم سلیمانی است که برگرفته از مکتب از بسیجیان و این مکتب نیز الگوگرفته از مکتب عاشورا است .
کد خبر: ۹۳۹۳۴۰۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در همایش جهادگران بسیجی که در ستاد سپاه کربلا  برگزار شد، ضمن تبریک این هفته،با اشاره به خلق حماسه جهادگران در عرصه های جهادی گفت:تجلی نصرت و وعده الهی در کارهای جهادی دیده می شود.

سردار مسلمی با بیان این مطلب که گروه های جهادی با ظرفیت مردمی اقدام به محرومیت زدایی می کنند، افزود: جهادگران بسیجی بااستفاده از ظرفیت مردمی در مناطق محروم عمران و آبادی را در روستا انجام میدهند .

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه جهادگران بسیجی مکتب ساز هستند، ادامه داد: منظور از مکتب همان مکتب حاج قاسم سلیمانی است که برگرفته از مکتب از بسیجیان و این مکتب نیز الگوگرفته از مکتب عاشورا است .

تجلی نصرت الهی در کارهای جهادی دیده می شود/جهادگران بسیجی مکتب ساز هستند

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دنیای اسلام به وجود حاج قاسم افتخار می کند، خاطرنشان کرد: حاج قاسم در مجلسی گفته بود عضو هیچ حزب و گروهی نیستم جز اینکه به مردم خدمت کنم. اگر تمام علمای جهان یک طرف باشند و امام خامنهای یک طرف منطرف امام خامنه ای هستم .

فرمانده سپاه کربلا به ولایتمداری حاج قاسم اشاره کرد و افزود:اگر مسئولین  ولایتمدار باشند مشکلات رفع خواهد شد.

سردار مسلمی با تاکید بر اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب اضافه کرد: باید در ولایت مداری مثل حاج قاسم عمل کرد چرا که حاج قاسم تابع محض ولایت بود و مکتب حاج قاسم جدااز ولایت مداری نیست.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه جهادگران بسیجی در امتداد مکتب حاج قاسم کار می کنند، خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی با اجرای کارهای جهادی لبخند رضایت بر لبان محرومان می نشانند و دعای خیر مستضعفان توشه دنیاو آخرت آنان است.

سردار مسلمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که بزرگترین راه مقابله با استکبار، خدمت رسانی به مردم است، افزود: هرکسی در پست و جایگاهی در ادارات اگر به کار مردم زود رسیدگی شود، و مردم راضی باشند، آن هم یک کار جهادی است.

فرمانده سپاه کربلا امیدافزایی و امیدآفرینی را از شاخصه های کار جهادی دانست و گفت: جهادگران بسیجی با فعالیت در مناطق محروم، مردم را به انقلاب امیدوار می کنند.و مدیران هم باید  جهادگونه فعالیت کنند.

سردار مسلمی با بیان اینکه باید مراقب مسئله تحریف در حوزه جهادی بود، افزود:باید جلوی برخی از انحرافات در کارهای جهادی گرفته شود و بدون منت برای مردم کار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها