ساری-فرمانده سپاه آمل نقش بسیج دانشجویی را اثرگذار دانست و گفت:بسیج دانشجویی نهضت انقلاب را به درستی تبیین کند
کد خبر: ۹۳۹۳۳۶۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۶

بسیج دانشجویی نهضت انقلاب را به درستی تبیین کند

به گزارش خبرگزاری بسیح از مازندارن،سرهنگ جابر عسگری فرمانده سپاه آمل در مراسم سالروز تاسیس بسیج دانشجویی وطلبه که در دانشگاه آمل برگزار شد با اشاره اینکه بسیج از ستون‌های انقلاب اسلامی است، گفت: در فتنه‌های مختلف شاهد بودیم هیچ کشوری حتی با دارا بودن بالاترین فناوری موشکی هم نمیتوانند انقلاب مخملی را نجات دهند و متوقف کنند، انچه باعث نجات انقلاب شد بسیج مردمی بود که در صحنه حضور داشت.

فرمانده سپاه آمل تصریح کرد: بعد از حضور بسیج در دفاع مقدس صحنه‌های مختلف تغییر کرد و درعملیات‌ها یکی پس از دیگری به خوبی پیروز می‌شدیم.

سرهنگ عسگری نقش حوزه و دانشجویان را اثرگذار خواند و افزود: بسیج دانشجویی اثرگذار است و میتواند تاریخ را شکل دهد، همانطور که تا به امروز نقش پررنگی داشته است.

فرمانده سپاه آمل ادامه داد: باید نهضت انقلاب را تبیین کنیم و تبیین درستی از جمهوری اسلامی داشته باشیم، بررسی کنیم که در سال ۵۷ وضعیت اقتصادی و اجتماعی افراد چطور بوده و امروز به کشورتاثیرگذار جهانی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه آمل با تصریح بر اینکه بزرگترین قدرت نظامی در برابرتفکر بسیج کم میاورد ، خاطرنشان کرد: این اشتباه محاسبات استکبار جهانی در همین جاست که صدام هم گفت همه چیز را محاسبه کرده بودم جز بسیج را.

سرهنگ عسگری در پایان سخنان خود فرهنگ شهادت در جامعه نهادینه شده دانست وگفت؛ در شرایط دفاع مقدس نه با یک کشور بلکه با تمام استکبار جهانی دنیا در جنگ بودیم، همین روحیه و بینش‌ها بود که توانستیم موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها