در چهارمین روز از هفته بسیج،

نشست مجمع عمومی راهبردی بسیج نوشهر برگزار شد

ساری-در چهارمین روز از هفته بسیج ، نشست مجمع عمومی راهبردی بسیج شهرستان نوشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و نیز اعضای مجمع در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۳۶۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در چهارمین روز از هفته بسیج، نشست مجمع عمومی راهبردی بسیج شهرستان نوشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و نیز اعضای مجمع در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران نوشهر برگزار شد.

دکتر هادیانی رئیس مجمع راهبردی بسیج استان مازندران  در سخنانی به نقش مجامع راهبردی بسیج برای تحقق مرحله دولت اسلامی در سیر مراحل تمدن سازی اسلامی پرداخت.

هادیانی ضمن انتقاد از عدم وجود اطلاعات و آمار دقیق و بروز رسانی شده از وضعیت فرصت‌ها و تهدیدات اقلیمی استان در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، توریسم و منابع طبیعی، بر استفاده از ظرفیت مجامع راهبردی بسیج برای تهیه بستر‌های لازم پژوهشی جهت پیشرفت همه جانبه استان مازندران تاکید کرد.

در ادامه دکتر هاشمی رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای استان، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نشست، راه حل برون رفت از مشکلات فعلی جامعه را جاری شدن فرهنگ و تفکر بسیجی در سطح جامعه بویژه در بدنه اجرایی و مدیریتی کشور دانست.

وی با توجه به موضوع اصلی نشست که بررسی ضرورت و راهکار‌های تأسیس دانشکده فنی حرفه‌ای دخترانه در شهرستان نوشهر بود، از آمادگی دانشگاه فنی حرفه‌ای مازندران برای تحقق این امر خبر داد.

این نشست با ارائه مقالات پژوهشی توسط دو تن از اعضای کمیته آموزش مجمع بسیج و قرائت بیانیه پایانی خاتمه یافت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها