شهردار منطقه 22 تهران عنوان کرد:

تلاش همه ما برای گسترش تفکر بسیج و جوانان مخلص بسیجی است/بسیجیان بازوی حمایتی برای مدیریت شهری

شهردار منطقه ۲۲ همزمان با هفته گرامیداشت بسیج در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا «ع» شهرداری منطقه 22 حضور پیدا کرد و گفت: بسیجیان بازوی حمایتی برای مدیریت شهری به حساب می آیند و تفکر بسیجی زمینه ساز افزایش مشارکت شهروندی است.
کد خبر: ۹۳۹۳۶۸۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

 به گزارش  خبرگزاری بسیج، وحید رضا محمدی شهردار منطقه۲۲ ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج در جمع بسیجیان گفت: بسیج در حقیقت یک حرکت عظیمی است که از سوی حضرت امام «ره» به ایران اسلامی هدیه شده تا محافظ نظام، آرمان های نظام و تامین کننده امنیت کشورمان باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیج و بسیجی نماد اخلاص و تداعی گر ایثار و دلاوری، پرچمدار ولایت مداری، نماد جهاد و خدمت رسانی خالصانه، صادقانه و بی منت و سمبل مقاومت در برابر ظلم است، افزود: اگر تفکر و ایمان بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود، قطعا نمی توانستیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

محمدی با تاکیدات و نگاه ویژه شهردار تهران به بسیجیان و یادگاران شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهرداری تهران پرداخت و ادامه داد: تلاش همه ما برای گسترش تفکر بسیج و جوانان مخلص بسیجی است تا با حضور در این تشکیلات نقش آفرینی بیشتری در اداره جامعه و خدمت رسانی به شهر و شهروند داشته باشیم.

شهردار منطقه ۲۲ اظهار داشت: بسیج می تواند حامی خوبی برای شهرداری تهران در کمک به فساد ستیزی، تقویت ارتباطات مردمی ، بازگرداندن اعتماد اجتماعی ، مشارکت در خدمت رسانی، استفاده از نخبگان و شورایاران و از همه مهمتر در بحران باشد و شما همکاران بسیجی که همیشه کار بی منت و صادقانه انجام می دهید باید تمام قد برای تحقق شعار( تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام) در کنار مدیریت شهری قدم بردارید تا روح اسلامی شهر تهران نمایان شود.

در این نشست ناظر پناهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدا«ع» منطقه ۲۲ گزارشی از برنامه های اجرایی این حوزه در هفته بسیج و همچنین کارهای ویژه پژوهشی در حوزه شهری ارائه کرد.

در پایان شهردار منطقه ۲۲ با اهدا لوح تقدیر از برادران و خواهران همکار بسیجی قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار