خبرهای داغ:
جانشین سپاه شهداء استان آذربایجان غربی:

شاهین دژ شهر دارالمجاهدین و دیار غیور مردان و دلیران است/فرهنگ بسیجی باید گسترش یابد

جانشین سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: شاهین دژ شهر دارالمجاهدین و دیار غیور مردان و دلیران است.
کد خبر: ۹۳۹۳۸۳۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی امروز در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان شاهین دژ ضمن سخنانی با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: انقلاب ما در سه بحث پدیداری، ماندگاری و تأثیرگذاری با هیچ انقلابی در دنیا قابل قیاس نیست؛ امروزه در تمام دنیا، انقلاب اسلامی فقط در قالب فرهنگ ایستادگی و مقاومت شناخته شده است.

وی اضافه کرد: انقلاب های دنیا به لیبرال دمکراسی غرب یا شرق مارکسیستی متمایل شدند، اما انقلاب اسلامی همچنان در مسیری قرار دارد، که امام خمینی ترسیم کرده بود.

رحیمی در تشریح بیانیه «گام دوم» رهبر معظم انقلاب اسلامی، با بیان اینکه این بیانیه در نوع خودش بی نظیر است و اولین بار است که در تاریخ انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب و بالاترین مقام نظام بیانیه‌ای صادر می‌کنند و در آن از بایدها و نبایدها می‌گویند، اظهار داشت: این جوان‌ها هستند که در دهه‌های آینده صاحبان انقلاب خواهند بود، بنابراین تاکید رهبر انقلاب بر به‌کارگیری جوانان است و در این بیانیه هم اگر دقت شود، در موارد عدیده‌ای نام جوانان برده می‌شود و پرشمارترین واژه که حضرت آقا در این بیانیه به کار بردند، مسئله جوانان است.

 نیروهای مسلح مقتدرانه از مرزهای کشور صیانت می‌کنند

 وی بیان کرد: هم اکنون نیروهای مسلح کشورمان به فضل خدا با پیشرفته‌ترین تجهیزات و با تکیه بر روحیه انقلابی و شهادت طلبی مقتدرانه از مرزهای کشور دفاع می کنند و امروز اقتدار ایران اسلامی به درجه‌ای رسیده که هیچ کشوری حتی آمریکا جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد.

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: امروز اگر جمهوری اسلامی با عزت و اقتدار مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت می کند به برکت تفکر انقلابی و روحیه شهادت طلبی، استقامت، ایستادگی و اطاعت از ولایت و خون پاک شهداء همچون شهید فهمیده است، چرا که آنها با نثار جان خود این نظام و انقلاب را بیمه کردند.

رحیمی با اشاره به بیداری اسلامی به وجود آمده در جهان، اضافه کرد: تا زمانی که آرمان‌های این نهضت که اسلام‌خواهی، حاکمیت اسلام ناب، عدالت، ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان زنده و پویاست و نظام بر آمده از آن پا برجا و استوار است، این نهضت یک الگوی زنده برای بیداری انسان‌ها و ایستادگی در برابر ظلم و سلطه خواهد بود و این جریانی است که زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) و تحقق حاکمیت اسلام و مستضعفان بر مستکبران خواهد بود.

مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور با تفکر بسیجی قابل حل است

وی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور در سایه بسط و گسترش تفکر و روحیه بسیجی و استفاده از ظرفیت‌های عظیم نیروی بسیج در سطوح مدیریتی امکان‌پذیر می باشد، گفت: یکی از مهم ترین الزامات در یک جامعه انقلابی ناظر به مطالبه گری است، چرا که پیگیری آرمان های والای انقلاب اسلامی در سایه همین مطالبه گری انقلابی امکان پذیر می باشد.

این مسئول به سیمای کارگزاران دولت اسلامی از منظر امام علی(علیه السلام) اشاره و با انتقاد از عملکرد مدیران دوتابعیتی، گفت: ریشه همۀ مشکلات کشور، سوء مدیریت است نه تحریم.

وی به شاخصه های مدیریت جهادی و انقلابی در نگاه مقام معظم رهبری پرداخت و یادآور شد: مدیریت جهادی تمامی اقدامات را برای اجر و پاداش غیر دنیوی انجام داده و وارد معرکه شده است .

جانشین سپاه شهداء استان تصریح کرد: اگر روحیه انقلابی و جهادی نداشتیم امروز به این نقطه نمی رسیدیم چراکه همه قدرت های زورگو در دنیا تلاش‌شان این است ایران را که برخلاف میل و منافع آنها حرکت می کند، از حرکت در مسیر آرمان هایش بازدارند زیرا ما انقلاب کردیم تا ارزش ها و اسلام باشد و این با منافع آنها منطبق نیست.

 گفتنی است پس از این همایش، جانشین سپاه شهداء  از خانواده شهید حامد سیفی دیدار کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات