خبرهای داغ:

خدمات بسیج در سیل پلدختر ماندگار بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: بسیجیان در بحران‌های مختلف خدمات شایانی در شهرستان انجام دادند به‌طوری که هنوز خستگی سیل در چهره بسیجیان و گروه‌های جهادی پیدا است.
کد خبر: ۹۳۹۳۹۰۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، منصور کریمی‌فرد امروز در اجتماع بسیجیان پل‌دختر در رزمایش شکوه اقتدار با گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار کرد: شجره طیبه بسیج از یادگارهای ماندگار و بی‌بدیل امام راحل است که توسط امام کاشته شد و مقام معظم رهبری آن را آب‌یاری کردند.

وی افزود: امروز تفکر بسیجی الگوی نابی برای کشورهای اسلامی و غیراسلامی است تا درسراسر دنیا آزادی‌خواهان و مظلومان از این تفکر برای ایستادگی در برابر دشمنان خود الگو بگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: امروز تفکر و فرهنگ بسیجی که متعلق به ملت ایران و از بطن مردم است به سراسر جهان صادر شده و ملت‌ها از آن الگو می گیرند.

وی افزود: بسیج در طول ۴۲ سال در کنار مردم نشان داد در تمام عرصه‌ها هر جا نیاز بوده حضور داشته و پای نظام و انقلاب ایستاده و کشور در سایه این نهاد مردمی به بزرگترین قدرت دفاعی و سازندگی رسیده است.

کریمی فرد یادآورشد: بسیجیان در بحران‌های مختلف از جمله در پل‌دختر درجریان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ خدمات شایانی در شهرستان انجام دادند به‌طوری که هنوز خستگی سیل در چهره بسیجیان و گروه‌های جهادی پیدا است.

وی افزود: در سال‌های اخیر که ویروس کرونا جهانگیر شد نیز بسیجیان به صحنه آمدند و هم‌چنان در کنار مردم هستند و شرایط مختلف شیوع این ویروس را با کمک سایر عوامل در شهرستان کنترل کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: بسیج از ابتدای شیوع کرونا تمام قد دوشادوش کادر درمان برای مقابله با این ویروس بوده و تا ریشه کنی کامل کرونا در کنار حوزه سلامت می‌ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار