خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

توان فتح جهان علم و اندیشه را با تفکر بسیجی داریم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه قسم خداوند به قلم به واسطه اهمیت علم و فرزانگی است، گفت: یکی از توقعات از بسیجیان عالم بودن و دانشمند بودن آنها است و با این تفکر بسیجی می‌توانیم جهان علم و اندیشه را فتح کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۴۰۱۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» عصر چهارشنبه در دیدار با تعدادی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، افزود: اگر وصل به قلم شویم و بر اساس قدرت قلم پیش رویم و این فرهنگ در تمام عرصه ها حضور یابد، خیلی موفقیت های بزرگ و برجسته ای بوجود می آید.

وی با مهم دانستن علم، دانش و اثرات شگرف علم و تکنولوژی بر موفقیت کشورها و همچنین فرموده امام راحل که «سر نیزه ها را تبدیل به قلم کنید» گفت: انگلیس با وسعت بسیار کم خود کشور هندوستان را که از حیث وسعت چند برابر انگلستان بود را مستعمره خود کرد.

آیت الله علما در خصوص اهمیت علم و دانش تأکید کرد:خدا همه ما را به علم، قلم و عمل دعوت می کند و امام راحل برای تشکیل بسیج تفکری ماندگار را مطرح کرد، زیرا اسلام باید تقویت شود و برای امام اسلام مهم بود و بسیج بیست میلیونی را برای اسلام می خواست.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود : مقام معظم رهبری همواره می فرمایند که بسیج با مسجد باید ارتباط داشته باشد، لذا معظم له در دیدار اخیرشان گفتند همه چیز باید علمی حل شود و امام علی (ع) نیز می فرمایند «علم ریشه تمام خیرات است» زیرا آن چیزی که دشمن را به زانو در می آورد علم، دانش و آگاهی است و رشد علمی فصل رجحان موفقیت ممالک و کشور هاست.

آیت الله علما خاطر نشان ساخت: مقام معظم رهبری بر تمدن اسلامی تاکید دارد و همواره دستور تبیین اسلام، انقلاب، امام و موفقیت ها دارند و امیدوارم همه ما بسیجی اسلام باشیم، آن چنانکه دنیا به حیرت درآید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار