مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: هدف امام راحل بنیانگذاری کبیر انقلاب از تشکیل بسیج خیلی فراتر از آن چیزی است که حتی امروز بعضی ها  فکر می‌کنند و امام(ره) پنج گام برای آماده کردن بشریت برای ظهور امام زمان (عج) پیش بینی کردند.
کد خبر: ۹۳۹۴۲۸۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از میناب؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی در همایش  بزرگ اقتدار بسیج در میناب افزود: گام اول نهضت و انقلاب و دگرگونی و کنار زدن رژیم ستمشاهی، گام دوم نظام و حکومت اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی  و آخرین گام تمدن نوین  اسلامی است . که امام خامنه ای در بیانیه گام دوم به آن اشاره کردند.

وی بیان داشت: امام راحل انقلاب اسلامی را ایجاد کردند و حکومت‌ و نظام و مقرراتی که براساس اسلام باشد را تشکیل دادند و گام سوم که اکنون در آن خیلی مواقع درجا می زنیم توفیقاتی حاصل شده اما  تا نتیجه نهایی ایجاد دولت اسلامی  فاصله داريم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: امام راحل یک نیروی محرکه ای برای این پنج گام پیش بینی کردند که برطرف کننده و پرکننده آن خلائی است که حتی آن کمبود ، انقلاب بزرگ و حکومت عظیم پیامب( ص) را بعد ایشان زمین گیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پولادی با اشاره به حوادث و انحرافات بعد از رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام ( ص) گفت: امت زمان پیامبراکرم(ص) درحالی که در کنار پیامبر در جهاد، در ایثار و از خودگذشتگی و در مسائل مختلف  سرآمد تاریخ بودند، بلافاصله بعد از رحلت پیامبر چنان انحرافی در دین اسلام و حکومت اسلامی ایجاد کردند که بنام اسلام و قرآن  و بنام دین سر امام حسین(ع) را لب تشنه در صحرای کربلا جدا کردند.

وی گفت:امام آمد و این خلا را پرکرد که پرکردن این خلا یعنی ایجاد بسیج و بسیج یک نهاد و یک سازمان و یک ارگان نیست بلکه یک تفکر و فرهنگ است.

مسئول نمایندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بنا گذاشتن و نهادینه کردن این فرهنگ امام راحل را برای بقا و صیانت از انقلاب اسلامی دانست و افزود : حتی در دوم آذرسال ۶۷ وقتی حضرت امام خمینی ( ره) دستور تشکیل بسیج طلبه و دانشجو را صادر کردند فرمودند وظیفه شما دفاع از  اصول انقلاب اسلامی و اصل تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی است.

ارسال نظرات