سردار خرم دل پیش از خطبه های نماز جمعه عنوان کرد؛
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج نیروی کارآمد برای همه میدان هاست ما در بسیج هیچ محدودیتی نداریم هرجا مردم به موضوعی نیاز داشته باشند بسیج حاضر است.
کد خبر: ۹۳۹۴۸۵۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار حمید خرم دل پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته یاسوج با تبریک هفته بسیج گفت: حضور در بسیج برای هرکسی افتخار است و امام خمینی(ره) فرمودند؛" افتخارم این است یک بسیجی هستم".

وی با اشاره به اینکه بسیج انقلاب ما را به درستی به سر منزل مقصود رسانده است، افزود؛ در خنثی کردن کودتاها، در مبارزه با استبکار، تلاش برای ریشه کنی بی سوادی، حضور در عرصه های آبادانی و سازندگی و هشت سال دفاع مقدس بسیج نقش آفرینی دارد.

سردار خرم دل با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال به نام "بسیج پاره تن مردم" نامگذاری شده است ، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در خصوص بسیج فرمودند: "این نیروهای مردمی اگر نبودند در جنگ شکست می خوردیم. ارتش و سپاه بود اما بسیج اگر نبود شکست می خوردیم امروز هم اگر بسیج نبود در این تلاطم ها شکست می خوردیم".

وی بیان کرد: جملات بسیار فاخری حضرت امام راحل فرمودند، از جمله اینکه " با غفلت از ارتش ۲۰ میلیونی سقوط در مقابل ابرقدرت ها را خواهیم داشت، اگر تفکر بسیجی نباشد در مقابل دو قدرت شرق و غرب اسیر خواهیم شد" .

وی ادامه داد حضرت امام در جای دیگر می فرمایند: بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان امضا کرده اند، انکار بسیج یا نابخردانه است یا خائنانه است، هرکس به بسیجی بی احترامی کند یا نا بخرد و یا خائن است.

وی گفت: بسیج نیروی کارآمد برای همه میدان هاست ما در بسیج هیچ محدودیتی نداریم هرجا مردم به موضوعی نیاز داشته باشند بسیج حاضر است.

فرمانده سپاه فتح گفت: الگوی بسیجیان باید علی بن ابی طالب باشد، شاید اول انقلاب بحث دفاع و نظامی بود اما ما در بسیج امروز اهداف بسیار بالاتری داریم .

سردار خرم دل بیان کرد: بحث فرهنگی و تربیتی حوزه بسیار مهم ماست، در این بخش از فعالیت های بخش ها و اقشار مختلف بسیج تقدیر و تشکر دارم.

وی افزود؛حفظ و حراست از انقلاب اسلامی از دیگر اهداف ماست، مردمی کردن امنیت یکی دیگر از اهداف بسیج است امروز گشت رضویون یک برکت برای بسیج است.

فرمانده ارشد نظامی بیان کرد: آگاهی بخشی به مسلمانان جهان از اهداف اول انقلاب است امروز وظیفه داریم جهان اسلام را آگاه و از خواب غفلت بیدار کنیم ،بصیرت بخشی بسیار مهم بوده و بسیج وظیفه دارد بصیرت بخشی کند .

فرمانده سپاه فتح افزود: سازندگی و محرومیت زدایی نیز موضوع مهمی است که توسط بسیجیان در سطح کشور و استان اجرایی می شود و امروزه گروه های جهادی فعالیت های بزرگی انجام می دهند.

سردار خرم دل گفت: اما ما یک رسالت بسیار بزرگ داریم و آن تشکیل بسیج جهان اسلام است این موضوع خواسته رهبر انقلاب است، امروز با افتخار اعلام می کنیم جرقه این حرکت زده شده است دشمنان انقلاب با تخریب بخش های یمن لبنان عراق خواستند خاری در چشم انقلاب باشند اما امروز بسیج در کشورهای مختلف از جمله لبنات،عراق،افعانستان، فلسطین تحت عنوان حیدریون، زینبیون، انصارالله، فاتحیون در مقابل آمریکا و اسرائیل شکل گرفته و  ایستاده اند و هیمنه آنها را شکسته اند.

وی در پایان گفت: از همه اقشار مختلف که در این هفته تلاش کردند و یک هفته بسیج فاخر را رقم زدند تقدیر و تشکر میکنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات