خبرهای داغ:
همایش تقدیر از بسیجیان فعال در عرصه امربه معروف و نهی از منکر حوزه مقاومت بسیج شهید ورزنده برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۰۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹

برگزاری همایش تجلیل از فعالین امر به معروف حوزه شهیدورزنده قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش تقدیر از بسیجیان فعال در عرصه امر به معروف و نهی از منکر حوزه مقاومت بسیج شهید ورزنده ناحیه شهرستان قم با حضور مسئولان استان قم برگزار شد.

امیر جعفری فرمانده ناحیه شهرستان قم ضمن تبریک هفته به وظایف و مسئولیت‌های یک فرد بسیجی در عرصه‌های مختلف جامعه و مقابل توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: بسیج امروز میدان‌دار همه صحنه‌های انقلاب و بزرگترین و مهمترین عامل بازدارندگی دشمنان است.

برگزاری همایش تجلیل از فعالین امر به معروف حوزه شهیدورزنده قم
حجت الاسلام عالمی نماینده معاونت پیشگیری از جرم دادگستری کل استان قم گفت: انجام گناهان کوچک و بی اهمیتی به آن زمینه ساز ارتکاب به گناهان وجرایم بزرگ است که با تذکر به همدیگر در جامعه از بروز منکرات جلوگیری شود. باید طرحی جامع مانند مقابله با دجالواره و طرح شهید سلیمانی اجرایی شود تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

در پایان از پیشکسوتان و بسیجیان فعال حوزه شهید ورزنده در زمینه امر بهمعروف و نهی از منکر با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این مراسم با حضور جعفری فرمانده محترم ناحیه شهرستان قم، جعفریان رئیس پلیس شهرستان قم، دکتر حسینی قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، حجت الاسلام حسینی نژاد مشاور تولیت حرم مطهر، حجت الاسلام عالمی نماینده معاونت پیشگیری از جرم دادگستری کل استان قم با رعایت کلیه اصول بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی در سالن جلسات امام خامنه‌ای حرم حضرت معصومه (س) برگزار شده است.

انتهای پیام/ صادقیان پور

ارسال نظرات
پر بیننده ها