خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مهاباد گفت: هر جا که با تفکر و روحیه بسیجی‌ به میدان گام گذاشته‌ایم سربلند و موفق شده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۴۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، جلیل نقشی قره باغ امروز در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه نمایش اقتدار بسیج، اظهار کرد: بسیج از مردم و برای مردم است و برای پاسداری از این مرز و بوم، زمان و مکان نمی‌شناسد و همیشه آماده جانفشانی و ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: شهدا به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی روحیه و فرهنگ بسیجی و شجاعت بسیجیان را به دنیا معرفی کردند و ما هم باید با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه دهنده تفکر و روحیه حاج قاسم باشیم تا همیشه سربلند و مقتدر باشیم.

باید رشادت شهدا را برای نسل جدید بیان کنیم

در ادامه برنامه فرماندار مهاباد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: وظیفه داریم راوی رشادت‌ها و دلیری‌های پاسداران این مرز و بوم باشیم و دین خودمان را به آنها ادا کنیم.

خدرلو افزود: ما امروز باید با الگوگیری از حاج قاسم، مرد عمل و خدمت باشیم و از دل برای هموطنان‌مان جهادگونه اقدام کنیم، تا نامی جاودان در تاریخ از خود به یادگار بگذاریم.

وی بیان کرد: امروز یکی از بازوهای توانمند دولت در رفع محرومیت و مدیریت بحران بسیجیانی هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی پا به میدان می‌گذارند و جانانه جهاد را معنا می‌کنند.

 فرماندار مهاباد گفت: باید فرهنگ و ایثار و شجاعت بسیجیان به ویژه عشایر غیور منگور را به نسل‌های منتقل کنیم، زیرا این راه، مسیر تحکیم عزت و اقتدار هرچه بیشتر کشور عزیزمان است.

این مسئول با اشاره به جنگ نرم افزود: دشمنان با صرف هزینه های بسیاری از هر فرصتی برای ضربه زدن به ما و توانمندی های ما بهره می‌گیرند و قصد دارند با برنامه های مختلف ناامیدی را جایگزین امیدواری کند اما با توکل به خدا و درایت ایرانیان تاکنون چیزی جز شرمساری نصیب‌شان نشده است.

 در پایان این همایش از خانواده های معظم شهدا و بسیجیان برتر در حوزه های مختلف شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات