خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

شاخصه اصلی بسیج، مردمی بودن آن است

سرهنگ اصلی بیگی گفت: رسیدگی به محرومان و مردمی بودن مهم‌ترین شاخصه بسیج است و بدین منظور شعار امسال هفته مبارک بسیج،(بسیج پاره تن مردم است) را انتخاب کردند.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۸۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه اقبالیه، از رهبر معظم انقلاب به‌عنوان پرورش‌یافته تفکر بسیجی یادکرد و ابراز داشت: اگر جان‌فشانی و رشادت‌های بسیج و بسیجیان در جنگ هشت‌ساله دشمن علیه نظام و ملت ایران نبود سرنوشت ما طوری دیگر رقم می‌خورد.

وی بابیان اینکه بسیجیان مالک اشتر و عمارهای زمان هستند و در مسیر رهبری گام برداشته و گوش‌به‌فرمان ایشان هستند، افزود: باید نقشه راه درست را تشخیص داده و تابع ولی‌فقیه باشیم زیرا ایشان بهترین راه سعادت و سربلندی را ترسیم می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با اشاره به اینکه باید تلاش کرد در امتحانات جامعه سربلند بیرون آییم، ابراز داشت: بسیج نیروی پرکار و مذهبی است که امروزه با اجرای کارهای متنوع در حوزه خدمت‌رسانی کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت.

اصلی بیگی در ادامه تصریح کرد: بسیج و بسیجیان ما باید قدر خود را بدانند زیرا خدمت به مردم به‌ویژه محرومان از ویژگی‌های ممتاز این قشر  محسوب می‌شود که در نزد خدا از اجر و پاداش بالایی برخوردار است.

وی افزود: سپاه و بسیج طی ۴۲ سال گذشته منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده است که توانسته با حضور در مناطق محروم و مبارزه با کرونا و کمک های مومنانه و در عرصه‌های مختلف به مردم خدمات ارائه دهد و اقدامات ارزشمند را از خود به یادگار بگذارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار