خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

امروز رسالت اصلی بسیج جهاد کبیر است

نهاوند-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز رسالت اصلی بسیج جهاد کبیر و اطاعت نکردن از خائنین است و ما زیر بار هیچ ننگی نخواهیم رفت.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۶۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مایه افتخار همه است و امیدواریم همواره چون گذشته در صحنه‌ها شاهد حضور بسیجیان پیرو ولایت فقیه باشیم.

وی با اشاره به اینکه رزمایش مقتدر سپاه نشان داد که با یک دیپلماسی قوی مردان میدان خوب عمل کردند، گفت: دیپلماسی محتاج این مردان میدان و بسیجیان توانمند است و این یک گوشه کوچک از کار بزرگ مردان و زنان کشور ما بوده و هست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه هدف اصلی دشمن کنترل نظام و تغییر آن است که تاکنون هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای خبیث دشمن ایران و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان نهایت بهره‌برداری را از این تفکر در کشور ما به واسطه پروژه نفوذ انجام داده‌اند که مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج در حال حاضر مقابله با استکبار جهانی است، و در رأس آن مبارزه و ستیز با دشمن اصلی این انقلاب یعنی آمریکا.

علیی در خصوص رسالت بزرگ بسیجیان  بیان داشت: امروز رسالت اصلی بسیج جهاد کبیر و اطاعت نکردن از خائنین است و ما زیر بار هیچ ننگی نخواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه رسالت دیگر بسیج بسترسازی ظهور است، تصریح کرد: با خودسازی، پاک بودن و تهذیب نفس و با اخلاق بودن بستر جامعه را به سمت و سوی امام زمان خود سوق دهید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: تنها نظام سیاسی در دنیا که بر اساس مشیت الهی است انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است و پابرجا ماندن آن وظیفه ما بسیجیان است  و امیدواریم که همیشه انقلاب بزرگ ما و یادگار امام خمینی(ره) پا برجا بماند.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب دشمن سیلی‌های زیادی را از ناحیه سپاه خورده است، گفت: برخی از سیلی‌هایی که سپاه به دشمنان زده است حتی رسانه‌ای نشده‌اند و همه اینها را می‌گوئیم که به دنیا بفهمانیم.

علیی با بیان اینکه آمریکا در نظر همه کشورهای منطقه بی‌ارزش است، بیان کرد: اینکه آمریکا و هم دستانش در منطقه بی ارزش هستند از اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در حال حاضر که به پیشنهاد اروپایی‌ها مذاکرات از سر گرفته خواهد شد، موضع نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس گفتمان مقام معظم رهبری است که طرفین باید به تعهداتشان عمل کنند و در غیر اینصورت نباید قراردادی بسته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: وظیفه بسیجیان همچون گذشته حضور آگاهانه در همه عرصه‌ها است تا دشمنان را نا امید کنند.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب حملات دشمنان در فضای مجازی باشید و با تفکرغرب‌گرایان در این فضا مبارزه کنید، گفت: حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در همه عرصه‌ها است.

علیی گفت: بانیان وضع امروز جامعه ما دروغگویانی بیش نیستند که وارد میدان شدند و تاریخ بیانگر خیانت‌ها و جنایاتشان خواهد بود و مردم نباید فریب وسوسه‌های آنها را بخورند چراکه پیروزی نهایی در مقاومت است و این پیروزی را ۴۲ سال پیش در پیش آمدن انقلاب اسلامی ایران شاهد بودیم و به نوعی باید گفت که هزینه مقاومت بسیار کمتر از سازش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات