مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چایپاره گفت: تفکر بسیجی باید بیش از پیش در جامعه ترویج یابد.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۸۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، حجت الاسلام قنبری بارونی در تجمع بزرگ بسیجیان روستای چورس چایپاره که در مسجد جامع این روستا برگزار شد، اظهار کرد: این تجمع باشکوه با شعار «بسیج پاره تن مردم است »با حضور بسیجیان همیشه در صحنه روستای چورس برگزار شده است، که این حضور حداکثری ارزشمند است.

وی ادامه داد: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادیم، حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد و برای وجب به وجب کشور شهید دادیم، که باید پاسدار خون این شهدا باشیم.

 این مسئول بیان کرد:  اگر تفکر بسیجی و روحیه جهادی نبود، ما در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر آن همه کشوری که صدام را حمایت می‌کردند، پیروز نمی‌شدیم.

 وی اضافه کرد: در راستای ترویج تفکر بسیجی، روحیه جهادی، ایستادگی و شهادت طلبی نیاز هست، که اقدامات بیشتری صورت گیرد، تا نسل جوان با این تفکر بیشتر آشنا شود.

غبارروبی مزار شهداء در چایپاره برگزار شد

مسئولین، پاسداران و بسیجیان چایپاره با حضور در مزار مطهر شهیدان با آرمان های والای شهیدان و امام خمینی تجدید بیعت کرده و عهدی دوباره بستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره در این آئین با اشاره به جایگاه والای شهیدان در فرهنگ اسلامی، آنها را الگویی برای همه بسیجیان و همه مردم آزاده دنیا معرفی کرد.

قنبری افزود: شهیدان مظهر ایثار و شجاعت در راه اعتلای کلمه الله بودند و در این راه از بزرگترین و باارزش‌ترین سرمایه وجودی خود که همان جان خودشان بود، گذشتند تا دین اسلام زنده بماند و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ شود.

وی بیان کرد: امروز نیز راه شهیدان والا مقام در همه عرصه ها ادامه دارد و لازم است که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را به نسل جدید منعکس کنیم.

تفکر بسیجی باید در جامعه ترویج یابد

همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم

به مناسبت هفته بسیج، فرمانده ناحیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولین شهرستانی با حضور در منزل شهیدان نعمت مهدی نژاد، محمد خیری زاده  و تارویردی احمدی با خانواده آنها دیدار کردند.

حجت الاسلام قنبری در این دیدار، بیان کرد: خون پاک و مطهر شهداء ضامن بقای این نظام مقدس اسلامی است و همه ما مدیون شهداء والا مقام و خانواده های معظم آنها هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات