خبرهای داغ:

مراسم شکوه اقتدار بسیج در ناحیه فردوس برگزارشد

سرهنگ پاسدار محمد فاطمی نسب: تفکر و روحیه بسیجی عامل پیروزی ورمز موفقیت ما در مقابل استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۹۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان فردوس، به مناسبت هفته بسیج مراسم شکوه اقتدار در ناحیه بسیج سپاه فردوس برگزار شد.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن عرض خیر مقدم و خدا قوت به همه بسیجیان شرکت کننده در این مراسم گفت :تفکر و روحیه بسیجی عامل پیروزی ورمز موفقیت ما در مقابل استکبار جهانی است و به برکت این روحیه و تفکر که میراث رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) هست ما توانسته ایم در این چهل سال از انقلاب با تمام دشواری ها و سختی های که دشمن همه جوره برما تحمیل کرده است مبازه کنیم و به برکت خون بسیجیان شهید امروزه به عنوان یک کشور قدرتمنددر جهان شناخته شدیم.

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان فردوس حجت الاسلام شاکری گفت:با تفکر بسیجی در هشت سال دفاع مقدس ما به پیروزی رسیدیم .با همین تفکر در عرصه های مختلف(جنگ فرهنگی-اقتصادی-ترکیبی و نیابتی) بر ما تحمیل کردن پیروز شدیم .

شاکری افزود : آنچه باعث عزت و شکوه بسیجیان شد در دومورد خلاصه می شود" یک : تفکر و روحیه بسیجی در بین شما  و دوم بصیرت(شناخت دشمن ).ما باید سعی کنیم تفکر بسیجی فراموش نشود و بصیرت را در خودمان افزایش دهیم .

وی در ادامه  افزود:از الطاف الهی در حق مردم ایران تشکیل بسیج مستضعفین و ایجاد روحیه و تفکر بسیجی بود تفکری که باعث شد دروازه های برای صد ها برکات دیگر باز شود ازجمله این برکات: نابودی طاقوت – خدمت رسانی به مردم-مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی-عزت و شرف در جامعه جهانی-دمیدن روحیه امید در دل تمام مستضعفین عالم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها