خبرهای داغ:
گزارش تصويري

رژه اقتدار و اجتماع حماسي بسيجيان گلپايگان

در سالروز چهل و دومین سال تشكيل بسيج مستضفين،بسيجيان گلپايگان،مسیر مصلای گلپایگان تا امامزاده هفده تن را پیمودند و در صحن حسينيه ناصربن علي(ع)،اجتماع و با آرمانهاي انقلاب تجديد ميثاق نمودند.
کد خبر: ۹۳۹۵۳۵۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپايگان، رژه اقتدار و اجتماع حماسي بسيجيان گلپايگان همزمان با سالروز چهل و دومین سالگرد تشكيل بسيج مستضفين از مصلای گلپایگان به سمت امامزاده هفده تن برگزار شد و سپس بسیجیان در صحن حسينيه امامزادگان هفده تن و ناصربن علي (ع) اجتماع کردند.

در اين مراسم و اجتماع حماسی، امام جمعه گلپایگان،جايگاه متعالی بسيج در تعالي نظام اسلامي و مکتب انقلاب اسلامی را تشريح نمود.

وی با یادآوری اینکه بسیج با اخلاص و با استقامت و پایداری در برابر زیاده خواهی های دشمنان در طول چهار ده انقلاب اسلامی ایستاد، بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج را با بصیرت خویش، پایه گذاری کرد و یک شجره طیبه ایجاد کردند که یک جامعه از برکات آن همواره بهره مند است.

حجت الاسلام کرامتی به تلاش های بسیجیان در قرارگاه سلامت شهید سلیمانی و کمک مومنانه در مدت شیوع بیماری کرونا که هم گام شبکه بهداشت و درمان در میدان مبارزه با این بیماری بودند، اشاره کرد و آن را از جلوه های برکات بسیج ذکر کرد که چنین روحیه ای در جامعه نیاز به تقویت دارد.

ارسال نظرات