رونمایی از 2 کتاب همزمان با هفته بسیج

همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، از دو کتاب با موضوع دفاع مقدس در شهرری رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۱۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، کتاب «خواب که تعبیر شد» نوشته «سعید نفر» جانباز و آزاده و کتاب «راهیان نور» نوشته فاطمه کرمانی، سوم آذرماه در نمایشگاه هفته بسیج شهرری رونمایی شد.

سعید نفر در این مراسم با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اسارت گفت: آنچه موجب شد که این کتاب را به رشته تحریر درآورم، بیان گوشه ای از دلاوری های رزمندگان اسلام بود که با هیچ زبانی قابل وصف نیست.

وی افزود: در ابتدا قصدی برای نگارش کتاب نداشتم تا اینکه کلام مقام معظم رهبری پیرامون لزوم بیان خاطرات دفاع مقدس را دیدم و این جمله انگیزه ای شد تا کتاب را در مدت یک سال بنویسم.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در سخنانی با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و اهیمت دفاع مقدس یادآور شد: یکی از روش های ماندگاری این بخش مهم از تاریخ معاصر، انتقال وقایع از طریق کتاب به آیندگان است که این دو نویسنده به خوبی و شایستگی این مهم را انجام دادند که قابل حسین است.

وی از انتشارات سمیع به عنوان ناشر این دو کتاب ارزشمند تشکر کرد و از سایر رزمندگان خواست که خاطرات خود را برای نسل های آینده به رشته تحریر درآروند.

در ادامه با حضور «حسین نادری» رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران و «مصطفی پورامینی» مدیر انتشارات سمیع از این دو نویسنده تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار