خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از توزیع 80 بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون ریال در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۹۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته بسیج پایگاه امام خمینی (ره) با همت و تلاش حجت الاسلام و المسلمین فلاح امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) اقدام به تهیه و بسته بندی ۸۰ بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه و مساوات کرد.

در حاشیه این اقدام مومنانه تقی اسلامی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری از گذشته تاکنون و همچنین به طور ویژه در دوران شیوع کرونا فعالیت‌های بسیار زیبا و ارزنده‌ای در راستای کمک‌های خیرانه با تلاش این پایگاه و مسجد محله در سطح شهرستان انجام گرفته است.

او افزود: انفاق و کمک کردن به مستضعفان و فقرا از نظر اسلام بهترین کار خیر است و یکی از وظایف مومنان این است که از مال خود مبلغی را هر ماه و یا هر سال برای کمک به فقرا اهدا کند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در ادامه اضافه کرد: در این دوره به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج با یاری خیرین و تلاش های امام جماعت مسجد 80 بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 2 میلیون و 500 هزار ریال و در مجموع به ارزش 200 میلیون ریال بسته بندی و با حفظ شان و منزلت افراد بین نیازمندان توزیع شد.

همچنین جلسه هم اندیشی، نقد و بررسی بسیجیان پایگاه امام خمینی (ره) با حجت الاسلام و المسلمین فلاح امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) در خصوص فعالیت های صورت گرفته در هفته بسیج برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها