خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

شهدا سرمایه بزرگ و جاودانه ملت ایران هستند

حجت الاسلام صادقی گفت: اصلی‌ترین پیام شهدا برای نسل امروز پیمودن طریق الله، عزت، آزادی، سعادت و سربلندی دنیا و آخرت است.
کد خبر: ۹۳۹۵۸۷۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی در یادواره شهدای اقبال شرقی که به همت حوزه بسیج امام خامنه ای شینقر برگزار گردید اظهار کرد: ایثار و شهادت در شمار عالی‌ترین مفاهیم الهی و حاصل متعالی‌ترین ارزش‌هایی است که می‌تواند جامعه انسانی را به تکامل و تعالی برساند.

وی، آرمان شهدا را عالی‌ترین پیام‌ها و از جنس پیام انبیای الهی دانست و اضافه کرد: شهدا، برگزیدگان نسل خود بودند و اصلی‌ترین پیام آنان برای نسل امروز پیمودن طریق الله، عزت، آزادی، سعادت و سربلندی دنیا و آخرت است.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار به‌عنوان والاترین میراث انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس وظیفه‌ای است که برعهده همه دلسوزان نظام بوده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از راه‌های متعددی امکان‌پذیر و یکی از مؤثرترین آنها برگزاری یادواره شهدا و الگوگیری از سبک زندگی شهدا است.

نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: اگر اسلام زنده مانده است به برکت شهدای کربلا است و اگر انقلاب اسلامی به حرکت پویای خود ادامه داد به گونه‌ای که نه تنها ایران اسلامی علیه استکبار جهانی یکپارچه شد بلکه روح بیداری در کالبد جهان اسلام دمید و بیداری و مقاومت اسلامی ایجاد شد و ستاره استکبار جهانی رو به افول رفت و دشمنان نیز به این واقعیت اذعان دارند؛ همه این برکات ایران اسلامی به برکت شهدای عزیز است.

حجت الاسلام صادقی بیان کرد: شهدا سرمایه بزرگ و جاودانه ملت ایران هستند. قطعا در طول تاریخ ایران اسلامی، همچون برهه حساس و تاریخ‌سازی مانند برهه دفاع مقدس نداشته‌ایم و دفاع مقدس یقینا نقطه عطفی در تاریخ ایران و اسلام به شمار می‌رود. در چنین برهه‌ای ما نفس کشیدیم و زندگی کردیم و این پیام را از شهیدان گرفتیم و وظیفه داریم این پیام‌ها را به روش‌های مختلف به نسل‌های فعلی و آینده برسانیم و پس از آن به کشورهای مجاور و همه انسان‌های روی کره زمین مخابره کنیم.

انتهای پیام۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار