فرماندار شهرستان سامان گفت: تاکنون ۸۵ درصد جمعیت هدف بالای ۱۲ سال این شهرستان دُز نخست واکسن علیه کرونا را دریافت و تزریق کرده و علیه این ویروس واکسینه شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۹۶۰۵۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کمال اکبریان تاکید کرد: همچنین تاکنون ۷۴ درصد جمعیت هدف شهرستان سامان موفق به دریافت و تزریق دُز دوم واکسن علیه ویروس کرونا شده‌اند.

وی افزود: در مرحله نخست تزریق واکسن علیه ویروس کرونا در شهرستان سامان ۲۷ هزار و ۶۱۹ نفر و در مرحله دوم تاکنون ۲۳ هزار و ۹۰۶ نفر واکسن را دریافت و تزریق کردند.

اکبریان تصریح کرد: افرادی که تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند مربوط به رده‌های سنی اعلام شده هستند و واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در شهرستان سامان علیه ویروس کرونا در ۲ مرکز واکسیناسیون این شهرستان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ و در چهار مرکز روستایی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ در حال انجام است.

وی یادآور شد: واکسیناسیون بقیه رده‌ها و گروه‌های سنی شهرستان سامان براساس برنامه زمان‌بندی و اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

اکبریان توصیه کرد: واجدین شرایط دریافت واکسن علیه ویروس کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

ارسال نظرات