استاندار اردبیل تاکید کرد:

تکمیل بزرگراه اردبیل – پارس‌آباد با هدف کاهش تصادفات

استاندار اردبیل گفت: تکمیل پروژه بزرگراهی اردبیل – پارس‌آباد با هدف کاهش تصادفات و حجم ترافیک در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۹۶۱۴۵
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

تکمیل بزرگراه اردبیل – پارس‌آباد با هدف کاهش تصادفات

به گزارش خبرگزاری بسیچ از اردبیل، سید حامد عاملی در جریان بازدید از بزرگراه اردبیل، مشگین – پارس‌آباد اظهار کرد: به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از بزرگراه اردبیل به مشگین و اتصال به پارس‌آباد بازدید کردیم تا در جریان روند اجرای این پروژه زیربنایی قرار گیریم که پیمانکاران با تلاش مضاعف در حال تکمیل این محور ارتباطی هستند.
وی تصریح کرد: در قطعه اول بزرگراه اردبیل به مشگین‌شهر مراحل نهایی خود را سپری می‌کند که قرار شد مؤسسه عاشورا در اوایل سال آینده به شکل کامل این مسیر ارتباطی مهم و اساسی را به زیر بار ترافیک ببرد.
استاندار اردبیل گفت: در محور سه راهی مشگین به سمت پارس‌آباد نیز با حل مشکل معارض و رفع تداخل در زیرساخت‌ها سعی بر این است تا با تأمین اعتبار مورد نیاز و پرداخت مطالبات پیمانکاران، پروژه بزرگراهی سرعت بیشتری بگیرد.
عاملی افزود: از سمت پارس‌آباد به سمت سربند این محور ارتباطی با تلاش پیمانکاران در حال تکمیل است و بعد از سه راه سربند تا منطقه بران نیز پروژه با سرعت بیشتری انجام شده و به نظر می‌رسد با پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران سرعت عمل اجرایی را در این پروژه شاهد باشیم.
وی اهمیت تکمیل بزرگراه اردبیل به پارس‌آباد را یادآور شد و خاطر نشان کرد: از آنجایی که در این مسیر با ترافیک و افزایش تصادفات در فصول مختلف روبه‌رو هستیم، تکمیل و بهره‌برداری از بزرگراه ایمن می‌تواند رضایت شهروندان را فراهم کرده و به تردد ترانزیتی نیز کمک کند.
در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز اضافه کرد: پروژه پارس‌آباد به مشگین یکی از پروژه‌های شریانی و مهم استان است که به طول 60 کیلومتر توسط پیمانکاران در حال اجراست.
محبوب حیدری بیان کرد: قطعه اول این مسیر از پارس‌آباد به سه راهی سربند و قطعه دوم نیز از سه راهی سربند به بران با همت 3 پیمانکار در قالب 4 قرارداد در مرحله اجراست.
وی ادامه داد: هر چند به پیمانکار این پروژه 90 میلیارد تومان بدهی داریم اما با 150 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین راهسازی پروژه با قوت و قدرت در حال اجراست.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در محور اردبیل به مشگین‌شهر نیز با تلاش مؤسسه عاشورا و فعال بودن 45 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی کار اجرایی و احداث بزرگراه در حال انجام است که امیدواریم با پرداخت 77 میلیارد تومان طلب پیمانکار روند اجرایی سریعتری را در این مسیر شاهد باشیم.
حیدری تصریح کرد: بازدیدی که استاندار اردبیل و معاون عمرانی از این مسیر داشتند، قطعا در پیگیری برای تأمین و تخصیص اعتبارات و پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران مؤثر خواهد بود تا ما بتوانیم در استان روند تکمیل این محورهای شریانی را تقویت کنیم.

ارسال نظرات