به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، غلامعلی ملامهدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سامانه امداد هوشمند با هدف بهبود خدمات و تسریع در پاسخگویی به ولی نعمتان در این استان راهاندازی شده است.
وی خاطر نشان کرد: صحتسنجی و بهروزرسانی اطلاعات فردی، پالایش اطلاعات مددجویان، کاهش مراجعه حضوری به امداد و رایگان بودن ثبت درخواست خدمات، بخشی از مزایای این سامانه است.
سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی با درخواست از همه خانوارهای تحت حمایت برای همراه داشتن شماره تلفن و کد پستی به نام خود هنگام مراجعه مددکاران بیان داشت: مددجویانی که دسترسی به اینترنت دارند میتوانند با مراجعه به آدرس soha.emdad.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام کنند.
ملامهدی افزود: فرآیندهای مختلفی در این سامانه پیشبینی شده که اکنون سه مورد شامل پرداخت کمک، شناسایی نیازمندان و نیازسنجی انجام میشود و در سال آینده فرآیندهای دیگری نیز قابل پیادهسازی خواهد بود.
وی بیان داشت: کلیه مددکاران پرونده های مددجویی را بصورت میدانی پالایش کرده و بعد از اصلاحات مورد نیاز، اطلاعات مددجویان را به سامانه جدید منتقل می کنند و از مددجویان عزیز می خواهیم در این برهه نیز در کوچ اطلاعات به سامانه امداد هوشمند و کارآمد همکاری کنند.