خبرهای داغ:
کبودراهنگ-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: یکی از شئون ولایت‌پذیری ورود در عرصه تربیتی است، باید ارتباطات بیشتری شکل بگیرد و در بحث محتوا مربیان و سرگروه‌ها خود را تقویت کنند.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۳۴
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله حبیب الله شعبانی‌موثقی در جمع مربیان حلقات صالحین شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین کارهای که ما در این عالم داریم مسأله تربیت است و می‌توان گفت انسان وارد این عالم شده است که تربیت شود و هدایت کند.

وی ادامه داد: انبیای الهی مربیان بشریت هستند، انسانی که در عرصه تربیت قرار بگیرد و استعدادهای پنهان وجود دیگران را شناسایی کند و این استعدادها را به فعلیت برساند و انسانی را هدایت کند، شبیه‌ترین افراد به انبیا است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: کار انبیا هدایت و مربیگری است، ربوبیت خدا در عالم توسط انبیا تجلی پیدا می‌کند.

وی افزود: آنچه در پیشگاه الهی مهم است میزان اخلاص و کارآمدی برای دین خدا است.

شعبانی خطاب به مربیان و سرگروه‌های حلقات صالحین ادامه داد: این کار تربیتی را قدر بدانید؛ شما توفیق داشته‌اید در بسیج و سپاه و در کنار روحانیت کارهای تربیتی انجام دهید و به خاطر خدا کار کنید.

وی افزود: همه ما باید تقویت شبکه صالحین را در اولویت کارهای قرار دهیم تا تربیت ۸ هزار نیروی بسیجی را که مطالبه مقام معظم رهبری است محقق کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: یکی از شئون ولایت‌پذیری ورود در عرصه تربیتی است، باید ارتباطات بیشتری شکل بگیرد و در بحث محتوا مربیان و سرگروه‌ها خود را تقویت کنند.

وی ضمن دعوت طلاب به این عرصه تربیتی بیان داشت: اگر کسی بخواهد به دین خدا خدمت کند یکی از بهترین بسترها خدمت در حلقات صالحین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات