استاندار اردبیل تصمیم‌سازی در حوزه کشاورزی با مشارکت فعالان و کارشناسان کشاورزی را گامی برای افزایش تولید ثروت در این بخش و سایر حوزه‌های مرتبط دانست.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۷۵
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

تصمیم‌سازی برای تقویت کشاورزی اردبیل، زمینه‌ساز ثروت افزایی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سید حامد عاملی ۸ آذر در دیدار با اعضای تشکل‌ها و نمایندگان بخش کشاورزی استان اظهار کرد: اگر رشد کشاورزی استان به روال فعلی پیش برود به تولید ثروت منجر نخواهد شد.

وی حل مشکلات اقتصادی و کمک به افزایش درآمدهای مردم را از جمله اهداف مهم دولت عنوان کرد و گفت: برای رفع فقر، تقویت بخش کشاورزی استان از اولویت‌های مهم است چراکه با رفع معضلات توسعه‌ای این بخش، مطمئناً حوزه‌های صنعت و گردشگری نیز منتفع می‌شوند.

استاندار اردبیل با بیان این که فعالان حوزه کشاورزی و نمایندگان این قشر، اشرافیت بیش‌تری نسبت به مسائل دارند خواستار مشارکت با بخش دولتی برای تصمیم‌سازی و کاهش مشکلات کاری کشاورزان شد.

عاملی مدیریت منابع آبی در مصارف کشاورزی را مورد تاکید قرارداد و افزود: باهدف جلوگیری از هدررفت آب در کشت، باید استفاده از روش‌های نوین و بهره‌برداری بهینه از آب‌های زیرزمینی، مدنظر قرار گیرد.

وی به توزیع بذر و نهاده‌های دامی به‌عنوان یکی از موضوعات دارای اهمیت در بخش کشاورزی و دامی هم اشاره کرد و مشارکت تشکل‌های کشاورزی در اتخاذ راهکارهای مناسب دراین‌خصوص را مهم برشمرد.

ارسال نظرات