خبرهای داغ:
برگزاری دو پویش و مسابقه در فضای مجازی به مناسبت هفته مبارک بسیج

برگزاری دو پویش و مسابقه در فضای مجازی به مناسبت هفته مبارک بسیج

برگزاری مسابقه در فضای مجازیه مناسبت هفته بسیج
کد خبر: ۹۳۹۶۵۳۰
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج دبیرخانه اقشار و مجمع بسیجیان درچه این ناحیه به مناسبت هفته مبارک بسیج اقدام به برگزاری دو پویش و مسابقه در فضای مجازی به شرح زیر نموده است:

* پویش مکتب حاج قاسم: در این پویش که ویژه جوانان زیر 20 سال برگزار گردید، افراد جهت شرکت در در پویش، جمله (( سردار دل ها حاج قاسم عزیز؛ من به عنوان یک سرباز ، بار دیگر با شما عهد و پیمان می بندم و اعلام می کنم .....)) را تکمیل و با عکس حاج قاسم و هشتک ((بسیج پاره تن مردم)) به شماره تلفن و آیدی مشخص شده ارسال نمودند و با این کار عرض ارادت خود را به حاج قاسم نشان دادند. لازم به ذکر است مطالب ارسالی با قالب خاص در فضای مجازی و در کانال های پرمخاطب بازنشر گردید. متن فراخوان این پویش به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

((بسیج پاره تن مردم است))

پویش #مکتب_حاج_قاسم ویژه جوانان عزیز

با توجه به در پیش بودن هفته بسیج ، یک بار دیگر با علمدار انقلاب عهد و پیمان می بندیم و اعلام می کنیم که تا پای جان ایستاده ایم.شما جوانان گرامی جهت شرکت در این پویش می توانید جمله زیر را تکمیل نموده و با هشتک #بسیج_پاره_تن_مردم به شماره 09130785004 و یا به آیدی https:‏/‏/eitaa.com‏/Admin_b2rche ارسال نمایید.

جمله :

((سردار دل ها حاج قاسم عزیز؛ من به عنوان یک سرباز ، بار دیگر با شما عهد و پیمان می بندم و اعلام می کن))

توضیحات:

*این پویش ویژه جوانان عزیز زیر 20 سال (متولدین 1380 به بعد) می باشد.

*مهلت شرکت در پویش : 5 آذرماه 1400

*نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شهر محل سکونت و شماره تماس ارسال گردد.

* مسابقه یاران ولایت : این مسابقه از بیانیه گام دوم انقلاب و ویژه عموم مردم برگزار گردید. افراد جهت شرکت در این مسابقه بایستی پاسخ صحیح 15 سوال طرح شده را به شماره تلفن و آیدی مشخص شده با هشتک ((بسیج پاره تن مردم)) ارسال نمایند. این مسابقه در کانال های بزرگ و پر مخاطب کشوری از جمله یکی از کانال های استاد قرائتی در ایتا منتشر گردید.

لازم به ذکر است به لطف خداوند متعال از هر دو مسابقه استقبال بسیار خوبی صورت گرفت و بیش از 1100 نفر از هموطنان عزیزمان از سراسر کشور در این دو مسابقه شرکت نمودند. که به قید قرعه به تعدادی از این عزیزان جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا خواهد شد که گزارش آن متعاقبا ارسال می گردد.

ارسال نظرات