پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در پی شهادت جانباز «صمد فاتح‌نژاد»؛
تبریز- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در پی شهادت جانباز «صمد فاتح‌نژاد» با صدور پیامی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این جانباز مدافع حرم، گفت: شهدای مدافع حرم از عقیده، ایمان و منافع ملی وطن دفاع‌ کردند.
کد خبر: ۹۳۹۶۵۹۳
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» با صدور پیامی، عروج ملکوتی جانباز مدافع حرم «صمد فاتح‌نژاد» را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام امیر «عباسی» به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

خبر شهادت حاج «صمد فاتح‌نژاد» جانباز سرافراز جبهه جهانی مقاومت که پس از سال‌ها استقامت و تحمل مشقت، در مسیر پرافتخار جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست، بار دیگر فضای استان را به عطر شهادت آکنده کرد.

شهید «صمد فاتح‌نژاد» از مجاهدان جان‌برکف بود که مخلصانه در جبهه جهانی با تکفیری‌ها جنگید و در این راه مقدس به درجه جانبازی نائل آمد و به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

شهدای مدافع حرم از عقیده، ایمان و منافع ملی وطن دفاع‌ کردند. خون این شهدا، عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد.

اینجانب شهادت این جانباز مدافع حرم را به مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی و خانواده فداکار و عموم همرزمان و ایثارگران عزیز استان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان می‌خواهم روح بلند آن شهید گران‌قدر را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور و همجوار گرداند و به بازماندگان شریف صبر و اجر جزیل عنایت فرماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها