با حضور دبیر اشراف سازمان بسیج اساتید کشور صورت گرفت:

نظارت‌ ستادی سازمان بسیج اساتید کشور از مرکز نهضت استادی بسیج استان خراسان رضوی

وحید شریفی دبیر اشراف بسیج اساتید کشور در خراسان رضوی ضمن توضیح در خصوص وظایف اشراف و اهمیت آن تاکید کرد؛ اقدامات و برنامه‌ها باید دارای مستندات باشند تا رده‌های تصمیم گیرنده بتوانند از آن استفاده صحیح نمایند.
کد خبر: ۹۳۹۶۷۶۵
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دومین مرحله از نظارت ستادی سازمان از استان خراسان رضوی روز سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ با بازدید از کانون بسیج اساتید نیشابور برگزار شد.

 در این جلسه که با حضور دبیر اشراف بسیج اساتید کشور ، مسئولین بسیج اساتید استان خراسان رضوی و نیز اعضای شورای کانون نیشابور  برگزار شد، از محل استقرار کانون بسیج اساتید در مرکز دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور بازدید به عمل آمد.

حلاجی مسئول کانون بسیج نیشابور ضمن خیر مقدم به حاضرین و معرفی اعضای شورای کانون به تبیین نقش مرجعیت و نقش هدایتگری اساتید بسیجی شهرستان نیشابور و موضوع حل مسئله و برنامه‌های شاخص این کانون که عبارت از تبیین پدافند غیر عامل ، سواد رسانه‌ای، تربیت استاد مسجد محور و پیوست نگاری فرهنگی پرداخت.
سپس وحید شریفی دبیر اشراف بسیج اساتید کشور ضمن توضیح در خصوص وظایف اشراف و اهمیت آن تاکید کرد؛ اقدامات و برنامه‌ها باید دارای مستندات باشند تا رده‌های تصمیم گیرنده بتوانند از آن استفاده صحیح نمایند.
وی  در  ادامه از برنامه عطر ولایت سخن گفت و به نیاز کشور به کاربردی شدن بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد. ایجاد اندیشکده هوش مصنوعی در سطح استان از دیگر موضوعاتی بود که دبیر اشراف مطرح کرد.
علی رجبی معاون نظارت و ارزیابی بسیج اساتید استان خراسان رضوی نیز در این نشست  بر ساماندهی دفاتر زیر مجموعه کانون و ارسال گزارش به صورت فصلی تاکید نمود.

 علیرضا صبوری جانشین بسیج اساتید استان خراسان رضوی در پایان این جلسه،  ضمن تشکر از اقدامات خالصانه اساتید بسیجی کانون نیشابور جهت راه اندازی جبهه علمی فرهنگی در سطح شهرستان به افزایش  ارتباط با رده.های متناظر در سازمان تاکید کرد.

گفتنی است، قبل از برگزاری این جلسه اعضا با حضور بر  مزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

 

 

 
ارسال نظرات