خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت مرحوم «محمد فهیمی» پدر شهیدان والامقام «حسین و سعید» در مسجد امام علی بن ابی طالب(ع) شهرک شهید زین الدین قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۷۹۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم بزرگداشت مرحوم «محمد فهیمی» جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس و پدر شهیدان والامقام «حسین و سعید» شب گذشته (سه شنبه) با حضور نمازگزاران مسجد امام علی بن ابی طالب (ع) شهرک شهید زین الدین و جمعی از مسئولان و معلمان ناحیه ۳ آموزش و پرورش و اعضای کانون بسیج فرهنگیان شهید بیطرفان برگزار شد.

مرحوم فهیمی از نیرو‌های انقلابی و فعال در عرصه حفظ دستاورد‌های انقلاب بود و تقدیر چنین شد که شهادت دو فرزندش در دفاع مقدس رقم بخورد؛ سعید در عملیات کربلای یک و عملیات آزادسازی مهران در سال ۶۵ به شهادت رسید و حسین نیز در عملیات والفجر ۱۰ در سال ۶۶ به فیض شهادت نائل شد.

در خاطراتی از مرحوم فهیمی چنین نقل شده است: «زمانی که در تهران بودیم و سعید به دنیا آمد، بیماری خاصی گرفت که نزد هر پزشکی رفتیم نتیجه نگرفتیم تا اینکه با توسل به حضرت علی‌اصغر (ع) هرروز حالش بهبود پیدا کرد. از این رو سعید را علی اصغر هم صدا می‌زدیم. سال ۵۵ که از تهران به قم آمدیم، بعد از دریافت سیکل در حوزه ثبت نامش کردیم که صبح‌ها در حوزه درس می‌خواند و شب‌ها هم در دبیرستان مشغول به تحصیل بود.

زمانی که می‌خواستند اجازه بگیرند وقتی مادرشان را بی‌تاب می‌دیدند، می‌گفتند چگونه می‌خواهی جواب حضرت زینب (س) را بدهی و با التماس‌های فراوان مادرشان را راضی می‌کردند که با رفتن آن‌ها به جبهه موافقت کند.»

دو تن از فرزندان مرحوم فهیمی از فرهنگیان ناحیه ۳ آموزش و پرورش استان قم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها