خبرهای داغ:
این دیدار با حضور ۳۰ گروه از فعالان عرصه عفاف و حجاب با حضور جانشین ستاد و معاون اجتماعی و مطالبه گری در سالن جلسات ستاد استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۸۳
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، سید محمد تقی حسینی جانشین ستاد امر به معروف استان قم با اشاره به اهمیت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در آیات و روایات؛ آموزش و پژوهش در احیاء فریضتین را لازمه‌ی به روز بودن و پویا بودن و حیات جامعه را به وجود امر به معروف و نهی از منکر دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم عفاف مقدم بر حجاب است این دو باید در همه‌ی عرصه‌های فعالیت اجتماعی جاری و ساری باشد و این امر نمی‌شود جز با تلاش تشکل‌های مردم نهاد، باید از درون مردم و از جنس خود مردم امور مربوط به معروف بصورت یک تشکل منسجم، آموزش دیده و پویا شکل بگیرد و عملیاتی شود.

جانشین ستاد در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس سیاست‌های جدید ستاد امر به معروف کشور توجه ویژه به خانواده است که امسال بصورت خاص در دستور کار ستاد‌های استان قرار گرفت.

وی در ادامه به توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی مطالبه‌گر پرداخت.

حجت الاسلام دکتر نحوی معاون اجتماعی ستاد نیز ضمن خیر مقدم و تبریک ورود به عرصه جهاد و مطالبه گری گفت: تمام تلاش یک آمر به معروف و ناهی از منکر باید معطوف به ایجاد حس مسئولیت پذیری در جامعه باشد تا بی تفاوتی و بی تفاوت بودن از جامعه برچیده شود و شاهد مدینه‌ای فاضله همراه با انسان کامل باشیم.

وی سپس به بیان اهداف ستاد و به تشریح عرصه‌های فعالیت گروه‌های جهادی پرداخت.

در پایان احکام و مجوز فعالیت ۳۰ گروه از گروه‌های جهادی در عرصه عفاف و حجاب تقدیم فعالین در این عرصه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها