خبرهای داغ:
معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به وجود ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور گفت: همه مردم تشنه خدمت رسانی بسیج سازندگی هستند.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۹۸
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲

مهدی جمالی نژاد ، پنجشنبه در رزمایش اقتدار بسیج و گروه‌های جهادی در جمع خبرنگاران گفت: هنگام معرفی اجزای اقتدار سه جز آن مهم تلقی می‌شود؛ اول قدرت خدادادی (نفت، گاز، بارندگی، منبع آبی خوب، معادن ارزشمند)، دوم قدرت اکتسابی (علوم و دانش جدید، نانو، فناوری‌های نوین) و سوم نیز قدرت گفتمان است.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به کشور ارزانی داشتند که این قدرت گفتمانی بسیار مهم است، افزود: همین روحیه خدمت بی منت، بی ادعا و روحیه بسیجی گفتمان اصلی است که اقتدار را برای کشور آورده و بسیاری کشورها از آن بی بهره هستند.

معاون عمرانی وزیر کشور عنوان کرد: این قدرت را در سیل، زلزله، پروژه‌های عمرانی، کارهای زیرساختی، بحران‌ها، کرونا و واکسیناسیون می‌بینیم و آن را لمس می‌کنیم.

وی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها با همین قدرت گفتمانی، روحیه بسیجی و جهادی نه فقط پروژه‌های عمرانی کشور کُند نشده بلکه سرعت هم گرفته است؛ برای همین دهه مبارک فجر سال گذشته ۳۰ هزار پروژه و هفته دولت امسال ۱۸ هزار پروژه افتتاح شدند.

معاون عمرانی وزیر کشور بیان کرد :۴۰ هزار پروژه کم هزینه و زودبازده را بسیج سازندگی افتتاح کرد؛ ۱۶۰ هزار منزل که در سیل سال ۹۸ تخریب شده بود با همین قدرت ارزشمند نوسازی و بازسازی شد.

وی خبر داد: نزدیک به ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که عدد کمی نیست و بیش از ۸۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند؛ اگر این همراهی، همدلی و حضور بسیج سازندگی و دیگر اقشار آن نباشد، یقیناً بسیاری از این پروژه‌ها به سرانجام نمی‌رسد.

معاون عمرانی وزیر کشور بیان کرد: یک هزار و ۴۰۰ شهر، ۶۰ هزار روستا و ۳۸ هزار دهیاری در کشور داریم که همه مردم تشنه خدمت رسانی بسیج سازندگی هستند.

وی گفت: این رزمایش مقتدرانه جهادگران بسیار مبارک است؛ دولت جدید نیز با شعار «ایران قوی» آغاز به کار کرده و قطعاً برای تحقق این شعار نیازمند حضور پررنگ بسیج هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها