خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک اهواز از اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند به منظور جلوگیری از ترک تحصیل آنها خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۰۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹

علی محمدی‌راد، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک اهواز در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت تحت پوشش این نهاد حمایتی که با حضور جمال شیبه، مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان برگزار شد، گفت: با توجه به تداوم بیماری کرونا ویروس و تمرکز کلاس‌های درس در فضای مجازی، شبکه آموزشی شاد و سایر شبکه‌های اجتماعی برخورداری از وسایل آموزشی هوشمند نظیر تبلت و تلفن همراه اجتناب ناپذیر است.

او با بیان اینکه امروز با همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران ۳۰ دستگاه تبلت خریداری و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد، افزود: محرومیت از تبلت و گوشی هوشمند می‌تواند به ترک تحصیل دانش آموزان و آینده سازان کشور شود و به منظور جلوگیری از این اتفاق تلخ و کمک به ادامه تحصیل آنها، تهیه و اهدای تبلت در دستور کار است.

محمدی راد بیان داشت: کمیته امداد از هیچ تلاشی برای تامین نیاز‌های مختلف جامعه تحت پوشش شامل؛ تامین جهیزیه، هزینه‌های کمک تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان، لوازم التحریر، پوشاک، موادغذایی و همچنین ایجاد اشتغال دریغ نمی‌کند و انتظار داریم مثل همیشه خیرین و نیکوکاران ما را حمایت و همراهی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها