خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سرپل‌ذهاب گفت: شهدا، ایثارگران و جانبازان داستان زندگی و رشادت‌هایشان در دوران دفاع مقدس، روایتی ماندگار است که می‌توان آن را به الگویی مناسب در جامعه امروز تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۶۶
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام منوچهر عسگری در یادواره شهدای شهرستان سرپل ذهاب و شهیدان رضایی در جوار حرم احمدابن اسحاق(ره) که با حضور مسوولان، خانواده شهدا و ایثار گران و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس برگزار شد، افزود: ایثار، شجاعت، عشق به میهن و از خودگذشتگی در مقابل رسیدن به اهداف و آرمان‌های مهم ملی و دینی از جمله اصولی است که شهدا الگوی خود قرار دادند و امروز توجه به این موارد مهم است.

وی بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا بر گردن ما حق دارند، برای دفاع وطن و نوامیس پای میدان جنگ رفتند تا خانواده های ما در امنیت و آرامش باشند.

امام جمعه موقت سرپلذهاب یادآور شد: رزمندگان اسلام با تاسی از سیره و روش سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در جبهه های حق علیه باطل از جان و مال خود گذشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بیافتد.

شهید علیرضا رضایی در سال ٦٢ در جاده سنندج، شهید ابراهیم رضایی در سال ٦٠ در عملیات بازی دراز و شهید حسن رضایی حین ماموریت به درجه شهادت نایل آمدند.

ارسال نظرات