فرماندار خلیل آباد در آیین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان:

بیمارستان خلیل آباد شبیه به درمانگاه است/بر زمین ماندن مصوبه سفر استاندار وقت/درخواست افزایش تخت ها از ۳۲ به ۶۴ تختخواب

فرماندار خلیل آباد با انتقاد از اینکه بیمارستان این شهرستان وضعیت شبیه به درمانگاه دارد، گفت: تجهیز بیمارستان مصوبه سفر استاندار وقت در سال گذشته بود و تنها بخش ناچیزی توسط دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شده که نگاه ویژه مسئولان را می طلبد.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۶۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، «ابراهیم قاسم پور» در آیین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در محل سالن اجتماعات شبکه برگزار شد، افزود: شهرستان خلیل آباد بر اساس اعلام سامانه ماسک در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸ نفر بستری کرونایی داریم و ۸۶ درصد دز اول و ۷۰ درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و تغییر وضعیت شهرستان به رنگ زرد نباید باعث عادی انگاری مردم شود، خاطرنشان کرد: طرح خانه به خانه در خلیل آباد بسیار خوب عمل کرد و شهرستان پیشرفت خوبی در حوزه واکسیناسیون داشت و باید این شاخص به وضعیت مطلوب تری برسد.

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه مجمع خیرین سلامت ظرفیت بسیار خوبی برای این شهرستان به شمار می رود و مدیر شبکه بهداشت و درمان باید فعالیت این مجمع را پایدارتر کند، تصریح کرد: بیمارستان خلیل آباد با شرایطی که افتتاح شده یک وضعیت درمانگاهی بیش نیست.

وی با اشاره به اینکه تجهیز بیمارستان خلیل آباد مصوبه سفر استاندار وقت در سال گذشته بود که تنها بخش ناچیزی توسط دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شده است، اذعان کرد: تجهیز بیمارستان خلیل آباد یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان است که باید دانشگاه نگاه ویژه ای نسبت به آن داشته باشد.

قاسم پور افزایش تخت های بیمارستان خاتم الانبیاء از ۳۲ به ۶۴ تختخوابی را از دیگر خواسته های شهرستان دانست و عنوان کرد: مردم در شهر کندر مطالبه استقرار پزشک شبانه روزی دارند که باید به این خواسته به حق مردم توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان آماده واگذاری فضایی برای پایگاه انتقال خون هستیم تا خواسته مردم محقق شود و دانشگاه علوم پزشکی این مورد را بررسی کند، تشریح کرد: اورژانس جاده ای ۱۱۵ در کندر بسیار حائز اهمیت است و زمین برای احداث اورژانس آماده است و کلنگ زنی صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها