تبریز- مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هر چه در توان داریم در جهت خدمت به ایثارگران به کار خواهیم بست، گفت: تندرستی جانبازان در سایه نشاط آفرینی و ورزش و تحرک امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۵۸
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی عباس پورحسن در جمع جانبازان و معلولین شرکت کننده در اختتامیه مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین که در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار مجتمع صدرا در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تندرستی جانبازان در سایه نشاط آفرینی و ورزش و تحرک امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه هر چه در توان داریم در جهت خدمت به ایثارگران به کار خواهیم بست، عنوان کرد: از شور و هیجان جانبازان شرکت کننده که با انرژی و روحیه به این ورزش می‌پردازند درس گرفته و سایر ایثارگران را نیز به شرکت در برنامه‌های ورزشی دعوت می‌کنیم.

پورحسن با اشاره به اینکه تمام متخصصین امر سلامتی، ورزش و نشاط را عامل تندرستی معرفی می‌کنند، بیان کرد: هر چقدر خانواده‌های شاهد و ایثارگر به امر ورزش توجه کرده و فعالیت‌های بدنی خود را افزایش دهند، می‌تواند در تندرستی آنان اثر گذارتر باشد و نیاز به درمان و دارو را کاهش دهد.

وی با قدردانی از اقدامات انجام یافته در حوزه ورزش و تربیت بدنی در بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط همکاران دس

ارسال نظرات
پر بیننده ها