خبرهای داغ:
مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: بیش از ۳ هزار نفر تاکنون به تماشای فیلم آتابای نشسته‌اند.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۹۵
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

 مسعود یکانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن اشاره به اینکه استقبال مردم ارومیه از فیلم سینمایی آتابای کم‌نظیر بوده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰۰نفر به تماشای فیلم آتابای نشسته‌اند.استقبال مخاطبان از این فیلم بسیار خوب بوده و با اکران آن شاهد رونق و شکوفایی دوباره سینماها هستیم.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی آتابای به کارگردانی نیکی کریمی و با بازیگری هادی حجازی فر، جواد عزتی و سحر دولتشاهی و برخی از بازیگران بومی استان از ۴ آذر ماه، توسط دفتر پخش فیلم موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری، همزمان با سراسر سینماهای کشور در سینما "ایران" ارومیه روی پرده اکران رفته و با استقبال کم نظیر مخاطبان روبرو شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سینما شمس خوی فیلم آتابای را بر روی پرده اکران خود دارد، که امید است در این شهرستان نیز مردم از فیلم فوق استقبال خوبی به عمل آورند.

این مسئول ادامه داد: دیدن این فیلم برای تمامی اعضای خانواده مناسب بوده و یک قصه عاشقانه را در بستر فرهنگ بومی آذربایجان و شهر زیبای خوی به زبان ترکی روایت می‌کند.

یکانی اضافه کرد: این فیلم از روز پنجشنبه ۴ آذر ماه در چهار سانس (۱۱:۰۰-۱۳:۰۰-۱۷:۰۰-۲۱:۰۰) سالن اصلی سینما "ایران" بر روی پرده اکران رفته است و با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان انتظار می‌رود، اکران این فیلم تا آغاز جشنواره فیلم فجر و اواسط بهمن ماه ادامه پیدا کند.

وی گفت: آتابای فیلم خوش ساختی است که با کارگردانی درست و منطقی با بازی بازیگران خوب فیلم به همراه تصاویر چشم نواز از طبیعت دریاچه ارومیه و خوی، قصه خودش را به صورت منسجم روایت کرده و با مخاطب ارتباط خوبی برقرار می‌کند، همچنین موسیقی و آهنگسازی این فیلم در ایجاد حس و فضاسازی کمک شایان کرده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی اظهار کرد: امید است با ادامه استقبال خوب هم استانی ها از این فیلم، باعث دلگرمی و ترغیب سایر فیلمسازان کشور برای تولید فیلم هایی به زبان ترکی در لوکیشن های زیبای آذربایجان غربی و با توجه به فرهنگ بومی استان، شود.

یکانی ضمن ابراز تاسف از اینکه با شیوع ویروس کرونا روبه رو هستیم، گفت: دستورالعمل های بهداشتی از قبیل ماسک زدن مخاطبان در سالن نمایش و اختصاص ۷۰ درصد از ظرفیت سالن نمایش جهت بلیت فروشی از تدابیری به شمار می‌رود، که در ایام شیوع کرونا در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات